فرماندار شفت در مراسم معارفه شهردار:

وضعیت سد لاسک تا هفته آینده مشخص می‌شود / پسماند شفت معضل بزرگ این شهر است

فرماندار شفت گفت: پسماند شفت از معضل بزرگ این شهر هست و همیشه به‌عنوان معضل بزرگ در استان معرفی می‌شود.

وضعیت سد لاسک تا هفته آینده مشخص می‌شود / پسماند شفت معضل بزرگ این شهر است

به گزارش خبرنگار ۸دی از شفت، محمدرضا محسنی امروز در آیین معارفه شهردار شفت با تشکر اعضای شورای اسلامی و شهردار اسبق شفت اظهار داشت: هیچ مسئولی مایل نیست در جایی منصوب بشود و کاری انجام ندهند بلکه همه در تلاش‌اند تا خدمتی از خود بر جای بگذارند.

وی با بیان اینکه منتخبان مردم در شورای شهر فردی متشخص و مجرب را برای شهر برگزیده‌اند، افزود: همان‌گونه که ما از شهردار و شورای اسلامی شهر در گذشته حمایت کرده‌ایم از شهردار و اعضای جدید نیز حمایت می‌کنیم.

فرماندار شفت با اشاره به اعتبارات اندک در شهر شفت گفت: از ظرفیتی که در شهرستان و استان هست استفاده خواهیم کرد و در توسعه شهری بکار می‌گیریم.

محسنی با بیان اینکه اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته، خاطرنشان کرد: ما نگاه ویژه و اعتبارات خاص برای شهر شفت در نظر گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات انجام‌شده در شفت کم‌نظیر بوده، بیان کرد: تا چند سال گذشته شهر شفت و احمدسرگوراب از آب شرب سالم برخوردار نبودند اما با همکاری و انسجامی که در بین مسئولین وجود دارد پروژه آب شهرهای شفت و احمدسرگوراب با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد تومان به‌زودی اجرایی خواهد شد.

فرماندار شفت با بیان اینکه احمدسرگوراب در بین شهرهای گیلان ازجمله شهرهای فاقد فاضلاب و مطالعات شهری بوده، گفت: پروژه فاضلاب شهر احمد سر گوراب کد دار شده و امیدواریم با تزریق اعتبار این پروژه به‌زودی اجرایی شود.

محسنی با بیان اینکه شفت هنوز از یک مدخل وردی در شأن شهرستان برخوردار نیست، گفت: تقاطع غیر هم‌سطح ملاسرا در شهرستان تعریف‌شده و مجوز اجرایی آن گرفته‌شده و این جز کارهای بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود: پروژه سد لاسک و ۱۲ کیلومتر راه شفت-زنجان از سال‌های گذشته جز مطالبات مردم شهرستان بوده و بااینکه دارای اعتبار و ردیف بودجه هست هنوز اجرایی نشده‌اند و باید از اعتبارات ملی برخوردار شود تا به‌صورت کامل اجرایی شوند.

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه فرهنگ مطالبه گری باید در جامعه وجود داشته باشد، گفت: طبق آخرین پیگیری‌ها با گروهی که از تهران به شهرستان سفر خواهند کرد نهایتاً تا هفته آتی وضعیت سد لاسک مشخص خواهند شد و در هر دو صورت‌وضعیت سد لاسک برای همه اعلام می‌شود.

وی همچنین بر لزوم اشرافیت اعضای شورای و شهردار بر قانون تاکید کرد و گفت: همه‌ی مسئولین شهری و شهرستان ملزم به قانون و اجرای آن هستند و باید همه‌جا در حیطه آن عمل کنند.

فرماندار شفت به موضوع پسماند نیز اشاره داشت و گفت: پسماند شفت از معضل بزرگ این شهر هست و همیشه به‌عنوان معضل بزرگ در استان معرفی می‌شود و نیازمند کمک و همراهی مردم و در این موضوع هستیم.

محسنی به انسجام اعضای شورا و شهردار تاکید کرد و گفت: انسجام در شورا مفهومش نقد کردن و نظر ندادن نیست بلکه مصوبه‌ای که تصویب شد باید به تائید همگان برسد و بر اجرای آن اهتمام داشته باشند.

وی با اعلام اینکه در درآمد شهری مشکل‌داریم، گفت: شهردار باید مشوق‌هایی داشته باشد تا شهروندان دست به ساخت‌وساز بزنند و ارزش‌افزوده و درآمد شهرداری افزایش دهند.

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه مردم مطالبه افزایش خدمات شهری را هستند، گفت: مردم از اعضای شورای جوان و شهرداری که خود منتخب بوده انتظار بیشتری دارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه