سخنگوی شورای شهر ماسال:

شهرداری توان افزایش نیرو ندارد / اجازه جذب هیچکس بدون طی مراحل قانونی را نخواهیم داد

سخنگوی شورای شهر ماسال گفت: اجازه نخواهیم داد فردی بدون گذراندن مراحل قانونی و بدون تخصص و صرفا داشتن پارتی جذب شود.

شهرداری توان افزایش نیرو ندارد / اجازه جذب هیچکس بدون طی مراحل قانونی را نخواهیم داد

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ سامره یعقوبی سخنگوی شورای شهر ماسال در واکنش به خبر «بکارگیری نیروهای جدید در شهرداری ماسال؛ شایعه یا واقعیت» نوشت:

بخش عمده ای از درآمد شهرداری ماسال برای هزینه های جاری و همچنین پرداخت حقوق پرسنل صرف می شود.

تعداد زیادی از پرسنل شهرداری ماسال را نیروهای شرکتی تشکیل می دهند که طی سال های گذشته بدون توجه به نیازهای شغلی شهرداری جذب شده اند و حقوق این نیروها نسبت به سایر پرسنل کمتر می باشد و اضافه کار آنها همواره با تاخیر زیاد پرداخت می شود. واقعا امیدواریم که این نیروها تبدیل وضعیت شوند و از این بلاتکلیفی راحت شوند و آرامش و امنیت شغلی به آنها برگردد. این عزیزان صاحب خانواده و فرزند هستند و در شرایط سختی زندگی می کنند.

شهرداری ماسال به زحمت حقوق پرسنل خود را پرداخت می نماید و توان مالی لازم برای افزایش نیرو را ندارد و از طرفی طبق قانون جذب نیروی اداری بدون مجوز ممنوع اعلام شده است و همچنین تامین نیروی خدمات هم بی ضابطه نیست و پس از گذراندن مراحل قانونی لازم می باشد که شهرداری ماسال بدون مجوز نمی تواند این کار را انجام دهد.

البته از قبل افرادی برای گذراندن طرح یا دوره کارورزی در شهرداری حضور پیدا کرده اند که پس از اتمام دوره کارورزی باید شهرداری را ترک نمایند و گذراندن طرح حقی بر استخدام در شهرداری ایجاد نمی نماید و در آینده بدون در نظر گرفتن نیازهای شهرداری نیازی به قبول افراد برای گذراندن دوره کارورزی نمی باشد.
تمامی مصوبات شورا اسلامی شهر ماسال منتشر شده که در آن مصوبه ای برای جذب نیرو نبوده است.

قابل ذکر است افراد زیادی به شهرداری و دفتر شورای شهر برای جذب در شهرداری مراجعه می کنند که کاری نمی شود برای جذب آنها انجام داد.
مردم عزیز شهر و به ویژه جوانان تحصیلکرده و نخبه ماسال یقین بدانند که در زمینه جذب نیرو شفاف سازی لازم انجام خواهد شد و اگر زمانی شهرداری نیاز به نیرو در بخشی داشته باشد پس از گذراندن مراحل قانونی و اطلاع رسانی عمومی برای انتخاب افراد اقدام می شود.
این حق مردم هست که از موضوعات مختلف شهری و حتی جذب نیرو در شهرداری آگاهی داشته باشند. اجازه نخواهیم داد فردی بدون گذراندن مراحل قانونی و بدون تخصص و صرفا داشتن فامیل و پارتی و …. در شهرداری جذب شود.
از خبرنگاران محترم هم به دلیل اینکه به شفاف سازی امور شهری و همچنین بیان دغدغه های مردم کمک می کنند، سپاسگزاری می نمایم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه