فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان خبرداد:

راز قتل شکارچی کشته شده فاش شد +عکس

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری و کشف قتل شکارچی شده در این شهرستان خبر داد.

راز قتل شکارچی کشته شده فاش شد +عکس

به گزارش ۸دی، سرهنگ محمود قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کشف جسد مرد شکارچی در شالیزارهای اطراف لاهیجان در اواخر مهر ماه جاری بلافاصله اکیپ ویژه کشف قتل در شهرستان تشکیل و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفته شد.

سرهنگ قاسمی در ادامه با بیان اینکه مامورین در تحقیقات محسوس ونامحسوس که از همان لحظات اولیه کشف جسد آغاز شد، سرنخ هایی در این زمینه کشف کردند گفت: این سرنخ ها نشان داد مقتول به همراه دو نفر سوار بر یک دستگاه خودروی پراید برای آخرین بار در آن حوالی دیده شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از تحقیقات مداوم شبانه روزی بالاخره متهم اصلی پرونده که مردی ۴۰ ساله بود در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی معترف شد که به همراه پسر همسر دومش و مقتول در روز حادثه به شکار رفته بودند که در هنگام شکار به اشتباه مقتول مورد اصابت گلوله به تفنگ شکاری وی قرار گرفته که با توجه به عدم وجود علائم حیاطی مقتول کلیه مدارک و آلات جرم را معدوم و از محل متواری شدیم.

وی در پایان با بیان اینکه همدست ۱۹ ساله متهم نیز دستگیر و اعترافات وی را تایید کرد افزود: پس از بازسازی صحنه قتل و کشف اسلحه قاتل، پرونده تکمیل و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پپیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه