تجلیل از فرزندان افتخارآفرین مسابقات ورزشی کارکنان آبفار سیاهکل+تصاویر

در مراسمی از فرزندان کارکنان امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سیاهکل که در مسابقات ورزشی کشور افتخارآفرینی کرده بودند، تجلیل شد.

تجلیل از فرزندان افتخارآفرین مسابقات ورزشی کارکنان آبفار سیاهکل+تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، در مراسمی از فرزندان کارکنان امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سیاهکل که در مسابقات ورزشی کشور افتخارآفرینی کرده بودند، تجلیل شد.
یاسر علیزاده استواری در آیین تجلیل از خاطره شریفی و ساناز حسین نژاد که در مسابقات کیک بوکسینگ و کاراته کشور موفق به کسب مقام قهرمانی شدند، اظهار کرد: بسیار خرسندم که کارکنان زحمتکش امور آبفار شهرستان سیاهکل چنین فرزندانی را پرورش داده اند.

مدیر امور آبفار سیاهکل با اشاره به نقش والدین در تربیت و تعلم فرزندان و هدایت آن ها به راه درست، افزود: ورزش یکی از بهترین و مؤثرترین راه ها برای رشد و تعالی فرزندان است.
وی با بیان اینکه کارکنان امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سیاهکل وارثان جهاد سازندگی هستند، گفت: خوشبختانه همدلی و همزبانی بین کارکنان و خانواده های محترم آنان وجود دارد و این امر همواره ادامه خواهد داشت.

مدیر امور آبفار سیاهکل خطاب به این دو قهرمان شهرستان سیاهکل گفت: بنده از هیچ کمکی برای کسب موفقیت های بیشتر شما عزیزان دریغ نخواهم کرد و تا حد امکان پشتیبان شما خواهم بود.
به گزارش درسیاهکل، در این آیین که نصرالله خواه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سیاهکل نیز حضور داشت، با اهدای لوح و هدایایی از خاطره شریفی و ساناز حسین نژاد تجلیل شد.

تصاویر

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه