نماینده مردم رشت :

وجود آمارهای مختلف و متناقض اشتغال در بین مسئولان کشور / دولت در بهبود فضای کسب‌وکار همچون گذشته عمل می‌کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آمارهای مختلف و متفاوت اشتغال و بهبود فضای کسب‌وکار توسط مسئولان کشور گفت: دولت در بهبود فضای کسب‌وکار همچون گذشته عمل می‌کند.

وجود آمارهای مختلف و متناقض اشتغال در بین مسئولان کشور / دولت در بهبود فضای کسب‌وکار همچون گذشته عمل می‌کند

به گزارش ۸دی؛ جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیان ارزیابی از بهبود فضای کسب‌وکار دولت دوازدهم اظهار کرد: دولت در بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال جوانان همچنان در سیاست‌های دوران گذشته مانده است.

وی با اشاره به آمارهای ارائه‌شده متناقض از سوی مسئولان کشور در رابطه باکار و بهبود فضای کار افزود: دولتی‌ها خودشان آمارهای مربوط به اشتغال خود را نقض می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آمارهایی که جهانگیری، استانداران و یا سایر مسئولین کشور در رابطه با بهبود فضای کسب‌وکار یا ایجاد اشتغال می‌دهند با یکدیگر کاملاً متفاوت است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دلیل اختلاف آماری در رابطه با ایجاد اشتغال را نتیجه دست‌کاری در آمار دانست و گفت: متأسفانه دستگاه‌ها بر اساس سیاست‌های خاص خود آمارهای اقتصادی را تغییر می‌دهند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به‌ضرورت ورود مرکز آمار و ارائه آمار دقیق در رابطه با اشتغال در جامعه تاکید کرد و گفت: مرکز آمار باید به میدان بیاید و واقعیت‌ها را در رابطه با فضای اقتصادی کشور بیان کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه