نگران رسوخ برخی حامیان فتنه در دولت به نام اعتدال‌گرایی هستیم

۶۰۰ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور تاکید کردند : نگران رسوخ برخی حامیان فتنه در دولت به اسم اعتدال‌گرایی هستیم.اجرای فرمان ۸ ماده‌ای رهبر انقلاب را در اولویت کاری خود قرار دهید

نگران رسوخ برخی حامیان فتنه در دولت به نام اعتدال‌گرایی هستیم

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل از جهان، ۶۰۰ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در پایان مجمع سراسری بسیج دانشجویی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نکاتی را متذکر شدند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی

با سلام و احترام

اکنون در آغاز سی و ششمین سال انقلاب کبیر اسلامی، نهال انقلاب تبدیل به درختی تنومند گردیده است که با وجود دشمنی‌های خارجی مستکبران و کم کاری‌های داخلی، با اقتدار در پهنه جغرافیای منطقه و جهان ایستاده و امید مستضعفین جهان است.

حال در این پیچ تاریخی که رسالتی سنگین بر دوش جنبش دانشجویی است، ما دانشجویان بسیجی که برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و صیانت از حریم ولایت با شهدا عهد و پیمان بسته‌ایم، بر خود لازم می‌دانیم که از باب روحیه انقلابی و مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی توآم با واقعیت برخی مسائل را که به عنوان دغدغه‌های اساسی مطرح می‌باشد با شما در میان بگذاریم.

رئیس‌جمهور محترم

تجربه تحریم و فشارهای اقتصادی سلطه‌گران جهانی بر کشور در سال‌های اخیر به بهانه‌های مختلف از جمله انرژی هسته‌ای، حقوق بشر و حمایت از تروریسم، لزوم توجه هر چه بیشتر به ساخت درونی قدرت که مقام معظم رهبری نیکو به آن اشاره داشته‌اند را نشان می‌دهد. لذا شناخت ظرفیت‌های داخلی و تلاش برای بارور ساختن آن ضروری و مهم به نظر می‌رسد.

در همین راستا اهتمام به اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار همه مسئولین نظام قرار گیرد.

عزت و اقتدار جهانی ناشی از پیشرفت درونیست و شکوفایی اقتصادی تنها با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی محقق می‌شود.

با توجه به این مسئله خطیر، لازم است تا با نظر به ظرفیت‌های داخلی، حوزه‌هایی که توان درآمدزایی، اشتغال‌زایی و کاهش تورم در کشور دارند را بررسی کرده و زمینه‌های پیشرفت در آن را مشخص کنیم.

اما به نظر می‌رسد عزم راسخی در برخی از دستگاه‌های اجرایی کشور و مسئولین در جهت بهبود شرایط اقتصادی با تکیه بر افزایش قدرت داخلی و ایجاد یک اقتصاد مقاومتی واقعی، آن چنان که نیاز است وجود ندارد.

البته اگر این نحوه رفتار، ناشی از تاکید دولت بر اثربخشی دیپلماسی خارجی و احتمال تغییر در میزان فشارهای بین‌المللی باشد، باید گفت که تلاش در راستای مقاوم کردن اقتصاد کشور و تکیه بر توان داخلی، تعارضی با دیپلماسی دولت ندارد و همچنین به مراتب از آن با اهمیت تر و پایدارتر است چرا که مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران، همواره با دشمنی‌ها و ایجاد موانع همراه خواهد بود و تنها در زمان‌های مختلف، اشکال آن متفاوت است.
برای تحقق این مهم دولت محترم باید علاوه بر پیگیری روند مذاکرات و توافقنامه هسته‌ای، فعال‌سازی ظرفیت‌های درونی را نیز بیش از پیش مدنظر قرار دهد.
اما آنچه در نمای بیرونی فعالیت‌های دولت به چشم می‌خورد صرف تمام توان دولت برای پیگیری روند مذاکرات بوده که این برای کشور ما که ظرفیت‌های فراوانی دارد مطلوب نیست.

در این زمینه ما دانشجویان بسیجی همچون گذشته مصمم هستیم تا با استفاده از ظرفیت جوانان دغدغه‌مند و نخبه دانشگاهی و با واکاوی درست مسائل کشور و ارائه نقشه‌ راه درست آمادگی خود را برای پیشرفت درون‌زای کشور نشان دهیم.

انتظار می‌رود تا به منظور تحقق منویات رهبری معظم انقلاب و ارتقاء وضعیت معیشتی آحاد مردم دولت با پشتوانه توان و ظرفیت‌های داخلی تمام قد وارد میدان شود.

جناب آقای دکتر روحانی

در این برهه که مذاکرات هسته‌ای در صدر اقدامات دولت قرار گرفته است، ما دانشجویان از شما می‌خواهیم تا سیاست‌خارجی دولت را با سه اصل عزت، حکمت و مصلحت هدایت کنید و از شما مطالبه داریم تا سیاهه جنایات دولت آمریکا، این جهان‌خوار بزرگ را همواره مدنظر قرار دهید.

ما دانشجویان انقلابی، کشوری را سراغ نداریم که از اعتماد به آمریکا جز عقب افتادگی و وابستگی دستاورد دیگری داشته باشد. لازم دانستیم این نکته را به شما نیز یاد آور شویم.

رئیس محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

از شما مطالبه داریم که با نظارت دقیق بر عملکرد حوزه فرهنگی دولت در هنر،‌ سینما و مطبوعات با هرگونه تساهل سکولاریستی مقابله نمایید تا به اسم اعتدال و آزادی فرصت برای جولان برخی هنرمندان ضد ارزشی فراهم نشود و هنر ارزشی و انقلابی در سایه بی‌توجهی به مسلخ نرود.

همچنین نگرانیم مطبوعات و مطبوعه‌ نگارانی که در گذشته نه چندان دور اهانت به عقاید ملت انقلابی ایران را در کارنامه خود دارند، به صحنه برگشته و به تکرار اهانت‌های خود پرداخته و شارلاتانیزم مطبوعاتی دوباره احیاء گردد.

رئیس‌جمهور محترم

برخی افراد روسیاه که در فتنه ۸۸ از هیچ کوششی برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نکردند امروز خود را طلبکار کشور دانسته و متاسفانه در برخی منصب‌های مختلف دیده می‌شوند که این امر به هیچ‌وجه قابل چشم‌پوشی نیست، لذا از شما می‌خواهیم که قاطعانه با این انتصابات برخورد نموده و از حضور اصحاب فتنه در مدیریت‌های میانی نظیر معاونین وزراء، استانداران و مدیران کل و… جلوگیری نمایید.

ما نگران رسوخ برخی حامیان فتنه در دولت، به اسم اعتدال‌گرایی هستیم.

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی

بسیج دانشجویی به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی کشور همواره از ابتدای شکل‌گیری خود در همه دولت‌ها پیگیر و مطالبه‌گر برخورد با مفاسد اقتصادی بوده است و اکنون نیز از شما می‌خواهیم با قاطعیت هرچه تمام‌تر با رویکرد جهادی برخورد با مفاسد اقتصادی را در اولویت امور قرار دهید و صدها هزار دانشجوی بسیجی را پشتیبان خود در این مسیر بدانید.

برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی مسیر را برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فراهم می‌نماید. مردم خوب می‌دانند که اگرمسئولین در دولت و سایر قوا عزم خود را بگذارند، برخورد با مفاسد اقتصادی امکان‌پذیر است. لذا از شما می‌خواهیم که اجرای فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در برخورد با مفاسد اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار دهید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه