بیرانوند: احتمالا نیم فصل به سربازی می‌روم/ باید به فکر آینده خودم باشم

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید به احتمال زیاد نیم فصل به سربازی می‌روم.

بیرانوند: احتمالا نیم فصل به سربازی می‌روم/ باید به فکر آینده خودم باشم

 

 

به گزارش ۸دی به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود. نیاز داشتیم قبل از تعطیلات بتوانیم یک برد شیرین کسب کنیم که در تعطیلات اعتماد به نفس خوبی داشته باشیم.

 

او درباره شکست دادن تیم علی دایی گفت: جدا از این که علی آقا از فوتبالیست‌های خوب ایران، آسیا و جهان است، تیم خوب و جوانی داشت و ما را اذیت کردند. توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و ببریم.

 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره احتمال جدای‌اش از پرسپولیس در نیم فصل و رفتن به سربازی گفت: من متاهل هستم و دو بچه دارم و سربازی من کوتاه خواهد بود. با تصمیمی که با خانواده و وکیلم گرفتم، احتمال این که از پرسپولیس جدا شوم، زیاد است و به خاطر جام جهانی این کار را می‌کنم. مدت زمان سربازی من کوتاه است.

 

بیرانوند در واکنش به این که اگر او برود، پرسپولیس نمی‌تواند دروازه‌بان دیگری را به خمدت بگیرد، گفت: من به فکر خودم هستم. باید به فکر آینده‌ام باشم. جام جهانی هم در پیش است. بازی کردن در این مسابقات آرزوی هر بازیکنی است. من هم می‌خواهم با تلاش زیاد در ترکیب قرار بگیرم و دیده شوم. من تا ۱۰ سال دیگر هم می‌توانم درسم را ادامه دهم اما برای آینده بهتر این کار را می‌کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه