دردسر دوستان قدیمی نوبخت

پس از گذشت چند ماه از عمر دولت تدبیر و امید برخی اظهار نظرها و اقدامات منتسبین دولت سبب نارضایتی برخی حامیان رئیس جمهور شده است.

دردسر دوستان قدیمی نوبخت

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل از صراط ،پس از گذشت چند ماه از عمر دولت تدبیر و امید برخی اظهار نظر ها و اقدامات منتسبین دولت سبب نارضایتی برخی حامیان رئیس جمهور شده است.

چندی پیش سایت نزدیک به مهدی هاشمی در مطلبی تحت عنوان :” رفاقت های پرثمر مرد مودب کابینه؛ از متهم ۳هزار میلیارد تا یار صدیق مشایی” به انتقاد از محمد باقر نوبخت پرداخت.

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور یکی از افرادی است که گفته می شود نفوذ قابل توجهی در دولت دارد اما برخی اقدامات وی موجبات ناراحتی نزدیکان دولت را فراهم آورده است. سایت مذکور در ابتدای مطلب خود اینگونه نوشته بود: “برخی اعضای کابینه که پیش از این سالها در لایه های مدیریتی پایین تر از کابینه بوده اند، اکنون که به این صندلی رسیده اند، در صدد برآمده اند تا محبت دوستان قدیمی را جبران کنند.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی مودب و لفظ قلم کابینه که پیشتر وی را در ردای وکالت مردم رشت در مجلس دیده بودیم، از جمله افرادی است که رسم رفاقت را کنار نمی گذارد و در صدد در آمدن از شرمندگی دوستانی است که تا کنون به وی محبتهایی کرده اند!

شهریور ماه امسال بود که حمید پورمحمد گل سفید، متهم پرونده ۳هزار میلیارد تومانی به  نمایندگی از نوبخت در جلسه شورای گفت وگو در اتاق بازرگانی حضور یافت و در همان ابتدا این رفاقت جناب نوبخت مایه سرشکستگی دولت شد، اما ماجرا به اینجا ختم نشد.

بعد از تلاش نوبخت برای انتصاب سیف به مدیریت بانک مرکزی، اکنون در پی مسوولیت دادن به علی اکبر طاهایی، چهره حامی مشایی است که باید او را مردی برای تمام فصول خواند.”

در راستای این حملات به نوبخت، این سایت و برخی سایتهای دیگر همچنین چندی قبل در خبری تلویحا به انتقاد از رفتارهای یک آقازاده پرداخته و به ماجرای هفت تیر کشی او در سال ۸۵ در دانشگاه گیلان اشاره کرده و خبر از زد و خورد این آقازاده در دفتر کار پدرش دادند.

ظاهرا اقازاده مذکور اخیرا رئیس حراست مجموعه پدری را مورد نوازش قرار داده است!

از سوی دیگر، بعد از ماجرای سبد کالا نیز صادق زیبا کلام از حامیان دولت در انتقاد از این سیاست دولت در مصاحبه ای عنوان نمود: “من نمی خواهم البته وظیفه آقای روحانی را توجیه کنم اما فعلا هم و غم وی روی مسئله هسته ای زوم شده و مسائل دیگر کشور را تقریبا به آقای نوبخت سپرده است. به همین دلیل فکر می کنم طرح مسئله سبد کالا نیز جزو تفکرات آقای نوبخت بوده است. همانطور هم که گفتم شیوه تاسف آور و توهین کننده ای هست. ”

این اظهارات زیباکلام در حالی عنوان می شود که برخی رسانه های ماجرای سبد کالا را ایده خود رئیس جمهور عنوان کردند و پس از اجرای ناموفق آن توسط نعمت زاده از نوبخت خواسته می شود که مدیریت آن را بر عهده بگیرد که وی به دلیل پیگیری مسئله هدفمندی از این موضوع استنکاف می ورزد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه