مشکل مدرک پسر آقای م.م در طی ماه های گذشته حل شده بود

مشکل مدرک پسر آقای م.م در طی ماه های گذشته توسط آقای فلاحی حل شده بود، ضمن اینکه برای انجام این تغییر با مقامات ذیربط کشوری و استانی هماهنگی شده است.

مشکل مدرک پسر آقای م.م در طی ماه های گذشته حل شده بود

به گزارش سرویس حوزه و دانشگاه هشت دی نیوز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان جوابیه دیگری با اندکی تغییر به خبر “عزل رئیس دانشگاه و عدم صدور غیرقانونی مدرک لیسانس برای پسر آقای م.م” ارسال نمود که در این جوابیه کلمه “مشکل” قبل از “مدرک پسر آقای م.م” اضافه شده است.

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی ۸ دی نیوز

با سلام و احترام

به پیوست جوابیه خبر منتشره با عنوان «عزل رئیس دانشگاه و عدم صدور غیرقانونی مدرک لیسانس برای پسر آقای م.م» مورخ اول اسفند ۹۲ در آن پایگاه خبری ارسال می­گردد.

مقتضی است دستور فرمایید برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه در صفحه همان خبر، اقدام شود.

در ضمن از شما انتظار می رود در انتخاب منبع اخبارتان دقت بیشتری داشته باشید.

جوابیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

در پاسخ به این خبر؛ شایان ذکر است مشکل مدرک پسر آقای م.م در طی ماه های گذشته توسط آقای فلاحی حل شده بود، ضمن اینکه برای انجام این تغییر با مقامات ذیربط کشوری و استانی هماهنگی شده است.

پس این تغییر نه به دلیل عدم صدور مدرک لیسانس پسر آقای م.م بلکه برای ارتقای جایگاه مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک رشت بوده است.

امید است در مقام قضاوت، منصفانه عمل کنیم.

قاسم مصفا

مسئول روابط عمومی

ershad

توضیحات هشت دی نیـوز:

۱- مطلب مذکور به نقل از پایگاه خبری روشن خبر جهت اطلاع کاربران فضای رسانه‌ای در پایگاه خبری تحلیلی هشت دی نیـوز منتشر شده بود.

۲- در هیچ جای خبر نیامده است که دلیل این تغییر، صرفا عدم صدور مدرک لیسانس برای پسر آقای م.م بوده است.

۳- از گامهای اساسی که در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در گیلان بر می دارید کمال تشکر را داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حامد
8 دی ها چرا نظرات رو برداشتید
گمنامی آشنا در پاسخ به حامد
این جوابیه دومه اولیش رو سایت هستش میتونی در پیشنهاد سردبیر ببینی برادر
حامد
ممنون عذر خواهی می کنم
حسین
احتمالا رییس روابط عمومی ارشادعارفند وطی العرض میکنندایشان درتاریخ 3 و4 اسفنددرتهران ودرمعیت وزیر محترم ارشا بودندامضاء هم که ازطرف نیست.جل الخالق ازاین برادران ارشاد!!!!!
نکته بین
آقای 8دی دقت بیشترکنید غیرازکلمه((مشکل))که به نامه اضافه شد3تغییردیگرداشت،خواهشمندیم دقت بیشترکنیدتاجوابیه های دیگری ارسال نشود: 1-تاریخ وشماره که ازدستی به تایپی تغییرکردگرچه هیچ کدام ازشماره هادردفاتر ارشادموجودنیست. 2-جمله انتظارمیرود ازاین پس درمنبع...نیزاضافه شده است. 3-نام وامضاء دوست داشتنی مدیر جوان ،مدبر،زیبا ونکته بین روابط عمومی ارشاد. باتشکر.دوستتان نکته بین هستم.
علیرضا
باسلام ای بابا کجایید؟ خود اقای [...] داره به زور خودشو به حوزه می چسبونه تا بتونه مدرک حوزوی بگیره . در درس خارج شرکت می کنه و همزمان مدیر [...]استان و بعضی از اساتید رو تحت فشار (یا به عبارت بهتر با تطمیع مالی) قرار داده تا بهش خط بدن که سطح دو حوزه رو خونده . طرف تا حالا رنگ حوزه ، کتاب هاشو ندیده
امید
از صحبت شما کاملا مشخص بود که منطورتون چیه! گفتید بخواطر مدرک فلاحتی رو برداشت الان سفسته نکنید!!
در حاشیه