برنامه ۲ هفته پایانی داماش و ملوان در لیگ برتر فوتبال تغییر کرد

مدیر رسانه ای هیئت فوتبال گیلان از تغییر زمان بازی‌های داماش و ملوان در دو دهفته پایانی لیگ برتر خبر داد و گفت:هیئت فوتبال گیلان همه سعی و تلاش خود را در برگزاری هر چه بهتر سه هفته پایانی لیگ برتر به خرج می‌دهد.

برنامه ۲ هفته پایانی داماش و ملوان در لیگ برتر فوتبال تغییر کرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، مجتبی پوربخش  مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال گیلان با اشاره به زمان برگزاری سه هفته‌ای پایانی لیگ برتر در فصل ۹۲-۹۳ اظهار کرد: با توجه به حضور چهار تیم لیگ برتر در جام باشگاه‌های آسیا و انجام بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و همچنین برگزاری آخرین بازی تیم ملی در چهارچوب مقدماتی جام ملت‌های آسیا برابر کویت و لزوم برگزاری هم زمان سه هفته پایانی لیگ برتر، مسابقات در اسفند ماه و هفته نخست فروردین ماه سال آینده برگزار نمی‌شود.

وی درباره دلیل تغییر مجدد دو هفته آخر لیگ برتر، افزود: با توجه به تعامل و همکاری با باشگاه‌هایی که به عنوان نماینده فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، مقرر شد مسابقات هفته بیست‌ونهم از روز ۱۶ به ۱۷ فروردین و مسابقات هفته سی‌ام از ۲۱ به ۲۲ فروردین منتقل شد تا لیگ در این روز خاتمه یابد ولی تمامی دیدارهای هفته بیست و هشتم کماکان روز پنجشنبه هفتم فروردین برگزار می‌شود.

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال گیلان در ارتباط با برنامه جدید دو تیم ملوان و داماش گفت: هفته بیست‌ونهم لیگ برتر روز یک‌شنبه ۱۷ فروردین ۹۳ برگزار می‌شود و بر طبق آن تیم ملوان بندرانزلی راس ساعت ۱۷ و سی دقیقه در ورزشگاه تختی بندرانزلی مقابل سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد و در همین روز و ساعت تیم داماش گیلان در ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

پوربخش خاطرنشان کرد:در هفته سی‌ام که روز جمعه ۲۲ فروردین ۹۳ برگزار می‌شود  تیم داماش گیلان راس ساعت ۱۷ و سی‌ دقیقه در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم مس کرمان است و در همین روز و ساعت تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه حافظیه شیراز برابر فجرسپاسی قرار می‌گیرد.

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال گیلان افزود: هیئت فوتبال گیلان همه سعی و تلاش خود را در برگزاری  هر چه بهتر سه هفته پایانی لیگ برتر به خرج می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه