هواپیما‌های اف ۷ برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را منهدم کردند

سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: هواپیما‌های اف ۷ مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه زن، دور ایستا و راکت‌های ساخت داخل برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را با تکنیک‌های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی در عمق منطقه نبرد منهدم کردند.

هواپیما‌های اف ۷ برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را منهدم کردند
 به گزارش ۸دی به نقل از میزان، در اولین روز از مرحله اصلی هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیما‌های اف ۵، صاعقه، و اف ۷، اهداف مهم و حیاتی دشمن را با استفاده از تسلیحات ساخت داخل منهدم کردند.
طبق اعلام روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در اولین روز از آغاز فاز عملیاتی رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیما‌های اف ۵ و بومی صاعقه با بمب‌های ۵۰۰ پوندی اهداف فرضی بر روی باند‌های پروازی ایستگاه‌های رادار و سکو‌های پرتاب موشک، مخازن سوخت و انبار مهمات درمنطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.

سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت اظهار داشت: همچنین هواپیما‌های اف ۷ مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه زن، دور ایستا و راکت‌های ساخت داخل برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را با تکنیک‌های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی در عمق منطقه نبرد منهدم کردند.

امیر روزخوش با بیان اینکه در ادامه اجرای هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جنگنده‌های رهگیر اف- ۱۴ به اجرای ماموریت گشت هوایی مسلح، رهگیری هواپیما‌های دشمن و انجام ماموریت TOP COVER پرداختند، گفت: همچنین جنگنده‌های اف-۱۴ و میگ-۲۹ با انجام عملیات رزم هوایی شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد را با موفقیت به اجرا گذاشتند.

هواپیما‌های اف ۷ برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را منهدم کردند

سخنگوی هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت اظهار داشت: در بخش دیگری از این رزمایش عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش انواع سامانه‌های پیشرفته ارتباطی ارتباطی نیروی هوایی ارتش با استفاده از بستر‌های امن شبکه‌های بی سیم و باسیم، انواع سامانه‌های تسهیلات پروازی و انواع سامانه‌های تاکتیکی مأموریت‌های ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

وی گفت: همچنین هواپیما‌های ترابری سی-۱۳۰ در ارتفاع متوسط و شرایط تهدید اقدام به بار ریزی تاکتیکی با پشتیبانی هوایی هواپیمای اف ۱۴ کردند.

سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت در ادامه با بیان این که ما به دنبال امنیت پایدار در منطقه هستیم گفت: افزایش حجم قدرت آتش و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت زمینی و هوایی، استفاده از مهمات نقطه زن و دور ایستا با قدرت تخریب بسیار بالا یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش است و بخشی از توان رزمی نیروی هوایی ارتش را به معرض نمایش می‌گذارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه