براساس مصوبه مجلس صورت گرفت؛

دو عضو شورای شهر کلاچای در آستانه عزل از عضویت در شورا + سند

دو عضو شورای شهر کلاچای شهرستان رودسر به دلیل عضویت در هیأت رئیسه اتاق اصناف و اشتغال در شهرداری در آستانه حذف از عضویت از شورای شهر قرار گرفتند.

دو عضو شورای شهر کلاچای در آستانه عزل از عضویت در شورا + سند

به گزارش ۸دی، براساس مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رییسه اتاق‌‌های اصناف کشور و شاغلان در شهرداری‌ها از عضویت در انتخابات شورای شهر و روستا منع شده و حضور آنان مشروط به استعفا پیش از انتخابات بوده است.

این مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص دو عضو شورای شهر کلاچای صدق می‌کند و بنابراین، علی ابراهیمی (رئیس اتاق اصناف شهرستان رودسر ) و فرزاد قلی‌پور (کارمند شهرداری کلاچای) با توجه به عدم استعفا پیش از انتخابات از عضویت در شورای شهر عزل خواهند شد و مجتبی رضایی و جاوید رستمی دو عضو علی البدل شورا جایگزین دو عضو عزل شده خواهند شد.

گفتنی است در بند دو ماده ۲۸ قانون، پس از عبارت روسای بانک‌ها، عبارت رییس و اعضای هیات رییسه سازمان نظام پزشکی، رییس سازمان نظام مهندسی، رییس و اعضای هیات رییسه اتاق‌‌های اصناف، رییس و اعضای هیات مدیره نظام پزشکی و همچنین رییس و اعضای هیات مدیره کانون وکلا نیز اضافه شده است.

همچنین در بند چهار ماده ۲۸ آمده است: شاغلان در شهرداری و موسسات و شرکت های وابسته و همچنین دهیاران و شاغلان دهیاری در طول مدت عضویت در شورای اسلامی نمی‌توانند در مسئولیت‌های مذکور این ماده مشغول به کار شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
vqh
این قانون به اقای جلیل سندی در شهرستان فومن هم صدق می کند
در حاشیه