روباه پیر باز در ایران دست به کار شد!

مقام ارشد وزارت خارجه انگلستان در سخنرانی در پارلمان این کشور ضمن حمایت از فرقه ضاله بهائیت، مدعی آزار و شکنجه مذهبی در ایران و برخی کشورهای دیگر شد.

روباه پیر باز در ایران دست به کار شد!

 

به گزارش ۸دی به نقل از افکارنیوز، یک مقام ارشد وزارت خارجه انگلیس در سخنرانی در مجلس این کشور از فرقه ضاله بهائیت «تحت برنامه حمایت از آزادی و ادیان» دفاع کرد.

 

به نوشته وبگاه «دولتی انگلیس»، «مارک فیلد» مسئول بخش کشورهای مشترک المنافع وزارت خارجه انگلستان که مسئولیت محافظت و پبشبرد اهداف انگلیس در جهان را برعهده دارد، در سخنرانی در مجلس از تعهد دولت این کشور در پیشبرد آزادی مذهبی و عقیده سخن گفت.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن پرداختن به موضوع آوارگان روهینیگا گفت، می‌خواهم از این مناسبت با تکرار تعهد دولت در حمایت از آزادی مذهب و انعکاس وضعیت تعدادی از کشورها در این زمینه و بیان نگرانی‌های خاص صحبت کنم.

 

مارک فیلد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: «حمایت خود را از حقوق همه گروه‌های مذهبی از جمله بهائیت در ایران اعلام می‌کنیم.»

 

مارک فیلد مدعی شد : «آزار و شکنجه مذهبی در سایر کشورهای مسلمان مانند پاکستان، سودان و ایران افزایش یافته است.»

 

«ترزا می» نخست وزیر انگلیس نیز چند روز قبل در پیامی تبریکی به مناسبت یکصدمین تولد پایه‌گذار فرقه ضاله بهائیت به پیروان این فرقه گفت: «از تعالیم بهاء‌الله می‌توان بهره گرفت. زندگی او و آموزه‌هایش الهام‌بخش مردم جهان است و ما می‌توانیم از سخاوت و رحمت او بهره ببریم!»

 

ترزا می افزود: «بهائیت بخش مهمی از جامعه انگلیس است!»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه