جواب دندان شکن پروفسور گیلانی به مجری شبکه ضد انقلاب

پروفسور سمیعی در حالی مجری برنامه و عوامل بی بی سی را خطاب قرار داد که دشمنی های این شبکه با کشورمان به حدی رسیده که ایران از سوی عوامل این شبکه”جعلی” خوانده می شود.

جواب دندان شکن پروفسور گیلانی به مجری شبکه ضد انقلاب

به گزارش۸دی نیوز، پروفسور سمیعی در حالی مجری برنامه و عوامل بی بی سی را خطاب قرار داد که دشمنی های این شبکه با کشورمان به حدی رسیده که ایران از سوی عوامل این شبکه”جعلی” خوانده می شود.

“پروفسور مجید سمیعی” مبدع زیرشاخه ای از جراحی مغز، به نام «جراحی قاعده مغز» است. ایشان در زمینه جراحی میکروسکوپی مغز، روش های تازه و بی نظیری پدید آورده است.

پروفسور سمیعی مدت ها ریاست مجمع جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان را بر عهده داشته و یکی از مشهورترین جراحان مغز و اعصاب و بنیانگذار رشته جراحی قاعده جمجمه در جهان می باشد.

وی که در کشور آلمان سکونت دارد، در مصاحبه ای با بخش فارسی بی بی سی (BBCPersian) به بیان زندگی و فعالیت های علمی و پژوهشی خود پرداخت.

مصاحبه های بی بی سی فارسی به طور معمول با طرح برخی سؤالات شیطنت آمیز همراه می شود و این شبکه انتظار دارد از مهمانانش جواب های دلخواه و منطبق با سیاست های ضدایرانی خود را بشنود؛ اما نکته جالب در این میان، جواب محکم و قابل تامل پروفسور سمیعی به سوال “عنایت فانی” مجری بی بی سی فارسی، بود.

وقتی عنایت فانی که سابقه ضد ایرانی اش از سوی سایر فعالان ضدانقلاب نیز بیان شده است، از دکتر سمیعی پرسید که “با توجه به زندگی و فعالیت های شما در آلمان، آیا خود را ایرانی می دانید یا آلمانی؟” با جوابی روبرو شد که چندان خوشایند عوامل بی بی سی فارسی نبود.

پروفسور سمیعی با اشاره به سخنان “گرهارد شرودر” (صدراعظم پیشین آلمان) در مراسم بزرگداشت این چهره افتخارآفرین ایرانی، به مجری بی بی سی فارسی گفت: «این را شما باید بدانید که من برای افرادی که ملیت خودشان را فراموش می کنند تأسف می خورم، چون آن ها ریشه خود را از بین می برند. من ایرانی هستم و همیشه ایرانی خواهم ماند، ولی یک احترام بزرگی برای کشور آلمان دارم…»

منبع: جام نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه