فرماندار لنگرود:

بدهی ۱۴ میلیارد تومانی بیمارستان امینی لنگرود به کارکنان و کادر پزشکان / ۸ میلیون از مطالبات بیمارستان لنگرود مربوط به بیمه‌ها است

فرماندار شهرستان لنگرود از بدهی ۱۴ میلیارد تومانی بیمارستان امینی لنگرود به کادر پزشکی و کارکنان خبر داد و گفت: از مجموع ۱۰ میلیارد تومان مطالبات بیمارستان ۸ میلیون تومان مربوط به بیمه‌ها است.

بدهی ۱۴ میلیارد تومانی بیمارستان امینی لنگرود به کارکنان و کادر پزشکان / ۸ میلیون از مطالبات بیمارستان لنگرود مربوط به بیمه‌ها است

به گزارش ۸دی؛ سید رضا جواد پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود در واکنش به اعتراض کارکنان و اعضای کادر پزشکی بیمارستان امینی لنگرود نسبت به مطالبات دستمزد و مزایا به جلسه هفته گذشته شورای بهداشت و درمان شهرستان اشاره داشت و اظهار کرد: مشکل بدهی بیمه‌ها تنها منحصر به بیمارستان امینی لنگرود نیست بلکه این معضل در استان و حتی کشور هم به‌وفور دیده می‌شود.

وی با اشاره به مطالبات پرستاران، پزشکان، داروخانه و تغذیه در بیمارستان امینی لنگرود افزود: بیمارستان امینی لنگرود حدود ۱۴ میلیارد تومان به گروه‌های مختلف ازجمله کادر پزشکی و سایر متصدیان مرتبط با بیمارستان بدهی دارد.

فرماندار شهرستان لنگرود به تراز برابر هزینه و درآمد در بیمارستان امینی اشاره کرد و گفت: بیمارستان امینی لنگرود ماهانه حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان درآمد دارد و هزینه‌های این بیمارستان نیز به همین مقدار است و مشکلی در رابطه با درآمدزایی وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود بابیان اینکه درآمد بیمارستان طبق قانون به دانشگاه علوم پزشکی گیلان واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه بخشی از درآمدهای این بیمارستان به لنگرود برنمی‌گردد و در مراکز درمانی کم برخوردار و دوردست به دلیل اینکه درآمدشان پایین‌تر است واریز می‌شود.

جواد پور با اذعان به اینکه بیمارستان امینی بیش از ۱۰ میلیارد تومان مطالبه دارد، افزود: حدود ۸ میلیون از مطالبات بیمارستان امینی مربوط به بیمه‌ها می‌شود.

وی با اذعان به این نکته که بیمه‌ها در پرداخت این مقدار پول به بیمارستان ناتوان هستند، گفت: اگر بیمه‌ها حق خود نسبت به خدماتی که در بیمارستان ارائه‌شده را پرداخت کنند هیچ مشکلی در بیمارستان پیش نخواهد آمد و حتی درآمدزا نیز خواهد بود.

فرماندار لنگرود با اشاره به تلاش‌های نماینده شهرستان در مجلس و مطالبه گری در احیا مطالبات بیمه‌ها در بیمارستان امینی گفت: قبل از اینکه تجمع و نارضایتی در بیمارستان امینی لنگرود رخ دهد مسئولان شهرستان در تکاپو برای گرفتن پول از بیمه‌ها تلاش می‌کردند اما تاکنون تا این لحظه موفق به دریافت مطالبات بیمارستان نشده‌ایم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه