دختر عزیزم مرضیه خانم، سلام؛

پاسخ فرماندار رامسر به نامه دختر دانش آموزی که از ادامه تحصیل بازمانده است

یکی از دانش آموزان رامسری نامه ای خطاب به فرماندار این شهر نوشت که در آن مشکلات موجود بر سر راه تحصیل خود را مطرح کرده بود.

پاسخ فرماندار رامسر به نامه دختر دانش آموزی که از ادامه تحصیل بازمانده است

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»، مرضیه کیایی یکی از دانش آموزان مدرسه شهید مرتضی اشکور کیایی روستای سپارده شهرستان رامسر نامه ای خطاب به فرماندار این شهر نوشت که در آن مشکلات موجود بر سر راه تحصیل خود را مطرح کرده بود.

این دانش آموز سختکوش با معدل ۱۸٫۵۲ به دلیل عدم امکانات در روستا باید برای ادامه تحصیل به شهر می کرد اما خانواده اش با تمام سعی که کرده بودند توانایی تأمین هزینه های این کار را نداشتند.

نامه مرضیه کیایی از طریق کسانی که می خواستند در حد توان قدم کوچکی برای این دانش آموز بردارند به دست محمد آزاد فرماندار رامسر رسید.

متن جوابیه فرماندار رامسر به این دانش آموز روستایی که از ادامه تحصیل بازمانده است به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دختر عزیزم مرضیه خانم، سلام

اینجانب محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر متولد روستای راجوب از توابع این شهرستان در خانواده ای بزرگ شدم که پدرم مغازه ایی در روستا داشت و مادر مرحومم خانه داری می کرد و خودم نیز در تمام ساعات خارج از مدرسه در مغازه پدر کار می کردم!

دوران دبستان خود را در مدرسه شهید نورشمسی روستا شستا و راهنمایی را در مدرسه شهید نظام الدین خلعتبری گذراندم و همانند شما به دلیل علاقه بسیاری که به درس داشتم و شرایط در محیطی که درس می خواندم فراهم نبود عزمم را جزم کردم و دو سال پایانی دبیرستان را به شهرستان تنکابن رفتم و برای ادامه تحصیل در آنجا مشغول شدم و در دبیرستان حافظ دیپلم را اخذ کردم و آنگاه در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دادم.

تلاش وپشتکار شما دختر عزیز بسیار قابل تحسین است و قطعا به موفقیت های بزرگی با یاری خدای بزرگ دست پیدا خواهید کرد.

همان طور که می دانید در منطقه اشکور علیا شهرستان رامسر در روستاهای مختلف مقطع ابتدایی و متوسطه اول دایر بوده و آموزش و پرورش خدمات مناسبی را فراهم نموده است، لیکن به دلیل به حد نصاب نرسیدن دانش آموزان در دوره متوسطه دوم کلاس های درس تشکیل نمی گردد!

امید است در آینده ای نزدیک این مشکل رفع شود و دانش آموزان سخت کوشی چون شما از درس خواندن باز نمانند.

اینجانب حسب وظیفه تمام تلاش و اهتمام خود را برای ادامه تحصیل شما در مدرسه شبانه روزی در منطقه انجام خواهم داد و نخواهم گذاشت مرضیه خانم و امثالهم بدین سبب ترک تحصیل نمایند.

انشالله شما و خانواده محترم در پناه خداوند منان سالم و موفق باشید.

محمد آزاد
فرماندار و رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان رامسر
یکشنبه مورخ ۷ آبان ۹۶

به گزارش «دیارباران»، نظری معاون متوسطه اداره کل آموزش وپرورش مازندران نیز در واکنش به نامه دانش آموز رامسری اعلام کرد:  پس از ارسال نامه این دانش آموز به ما، بلافاصله دستور ثبت نام این دانش آموز در مجتمع شبانه روزی و تحصیل رایگان برای او صادر شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه