با امضای طوماری صورت گرفت؛

درخواست مردم گیلان از رهبر انقلاب برای برقراری دیدار سالیانه / تصاویر

مردم گیلان با امضای طوماری خطاب به رهبر انقلاب از ایشان تقاضای برقراری یک دیدار سالیانه با مردم این استان در سالروز شهادت میرزا کوچک کردند.

درخواست مردم گیلان از رهبر انقلاب برای برقراری دیدار سالیانه / تصاویر

به گزارش ۸دی؛ مردم شهرهای مختلف گیلان با امضای طومارهایی از رهبر انقلاب درخواست یک دیدار سالیانه با مردم این استان را مطرح کردند.

این طومارها به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف استان و به صورت همزمان در پایگاه‌های نماز جمعه به امضای مردم رسید.

در این طومار با اشاره به سوابق انقلابی مردم گیلان و وجود شخصیت‌های تاثیرگذاری همچون آیت الله بهجت و میرزا کوچک جنگلی، از مقام معظم رهبری تقاضا شده است تا در ۱۱ آذر ماه سالروز شهادت رهبر نهضت جنگل، دیداری سالیانه با مردم گیلان برگزار شود.

متن طومار مردم گیلان خطاب به رهبر فرزانه انقلاب به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(ادام الله ظله الشریف)

سلام علیکم
با سلام و صلوات بر خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفی(صلوات الله علیه وآله) و روح بلند و ملکوتی امام راحل عظیم الشان و جمیع شهدا اسلام:
وجود شریف و مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مستحضرند که:
استان قهرمان پرور گیلان همواره از پرچم‌داران مبارزه با استکبار و استعمار بوده و مفاخری همچون حضرت آیت‌الله‌العظمی بهجت(ره) و شهید مجاهد میرزا کوچک جنگلی همچون ستارگانی بر تارک آسمان آن می‌درخشند: معظم له نیز بارها در مناسبت‌های مختلف از این قهرمان ملی یاد فرموده‌اند، مردم گیلان نیز به تبعیت از سلف صالح خود و با افتخار به این سبقه درخشان خود در حمایت از مذهب بر حق شیعه، همچنان بر میثاق خود با امام و شهدا، در صحنه های گوناگون دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند دفاع مقدس و مبارزه با خط نفاق فتنه، استوار و آماده جانفشانی هستند.
بسیار مایه فخر و مباهات خواهد بود که در سالروز شهادت مظلومانه سردار جنگل، میرزا کوچک بزرگ (۱۱ آذر)، این اسطوره مبارزه با استکبار، جهت تحکیم علقه‌های بین امام و امت و پاسداشت میراث جاویدان فرهنگ ایثار و شهادت، توفیق شرف‌یابی و تجدید میثاق با نائب امام خود داشته و از رهنمودها آن امام هدایت‌گر در تداوم راه امام راحل و شهدا سرافراز، ره‌توشه‌هایی از کوثر ولایت علوی و فاطمی(سلام‌الله‌علیها) در بندگی خدا و انجام وظایف انقلابی خود برگیریم، قبول خواسته قلبی مردم چشم انتظار، مقاوم و همیشه در صحنه گیلان موجب امتنان خواهد بود.
از خداوند متعال ، دوام فیض وجود نازنین شما را تا ظهور حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه) مسئلت داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

امت شهید پرور استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه