معاون سیاسی فرماندار تالش:

راهپیمایی ۱۳ آبان در هفت نقطه تالش برگزار می‌شود

معاون فرماندار تالش از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۷ نقطه این شهرستان خبر داد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در هفت نقطه تالش برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر، جلسه ستاد برنامه ریزی ۱۳ آبان با حضور بخشداران، شهرداران، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه تالش  و جمعی از روسای ادارات به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد.

سید جلال سید محمدی معاون سیاسی فرمانداری تالش در این جلسه اظهار داشت: روحیه استکبار ستیزی ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون برگرفته از روح آزادی و آزادگی مکتب عاشورایی است.

وی افزود: حضور حداکثری و باشکوه مردم شهرستان تالش در راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش قدرت نظام اسلامی است و مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با اقتدار در شهرستان تالش برگزار می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار تالش گفت: ۱۳ آبان‌ماه سالروز انزجار ملت ایران از استکبار جهانی است و برای برگزاری بهتر مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه همکاری همه دستگاه‌های اجرایی یک ضروریت است.

سیدمحمدی ادامه داد: با توجه به هتاکی های رژیم آمریکا و رئیس جمهور این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران و مردم و نظام و دولت ما، امسال راهپیمایی ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی هست اهمیت زیادی گرفته و مردم جواب یاوه گوی های رئیس جمهور آمریکا را با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهند داد.

به گفته معاون سیاسی فرماندار تالش، راهپیمایی امسال در خاله سرای ۵۷، اسالم، تالش، لیسار، خطبه سرا، حویق و چوبر برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه