راهیان نور تداوم‏ بخش راه و شهداست

مجید دوهندو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر ستان رشت جهت بررسی لایحه دو فوریتی کمک مالی شهرداری جهت اعزام کاروان زیارتی شهر رشت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در صحن علنی شورا حضور یافت .

راهیان نور تداوم‏ بخش راه و شهداست

به گزارش ۸دی نیوز، مجید دوهندو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر ستان رشت جهت بررسی لایحه دو فوریتی  کمک مالی شهرداری  جهت اعزام کاروان زیارتی شهر رشت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در صحن علنی شورا حضور یافت .

رضا جمشیدی چناری در این جلسه  با تاکید بر هرچه باشکوه تر بر پاداشتن اردو های راهیان نور افزود: این سفرها در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثرند.

رئیس شورای اسلامی رشت  با بیان اینکه شهدا از حادثه بزرگ کربلا الگو گرفتند و همچون مولایشان ابا عبدالله جاودانه شدند اظهار کرد:شهدا با دلاور مردی های خود به تاریخ ایران آبرو بخشیدند.

در این جلسه لایحه دوفوریتی کمک مالی ۶۰۰ میلیونی  شهرداری رشت برای اعزام کاروان راهیان نوربه مناطق عملیاتی به رای گذاشته شد که با رای اعضا به تصویب رسید.

مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در این جلسه با اشاره به ۲۲۰۰ شهید شهر ستان رشت افزود: مردم گیلان در طول سی و پنج سال ولایت مداری و وفاداری خود به انقلاب را ثابت کرد ه اند.

وی از اعزام ۱۵۰۰ شهروند رشتی به مناطق عملیاتی جنوب در بیست اسفند خبرداد و اظهار کرد :اگر مساعدت های مالی ادرات و سازمان های شهر رشت محقق شود یک درصد از جمعیت رشت ،جمعیتی بالغ بر۶۰۰۰ نفر را به مناطق جنگی اعزام خواهیم کرد .

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشتبا بیان اینکه  تاکنون  بیش از ۲۴۰۰دانش‌آموز گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند گفت: در نوروز ۹۳ سپاه ناحیه ۱۸ گانه گیلان دلهای عاشق را به مناطق عملیاتی اعزام می کند.

وی امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادتهای شهدا دانست و افزود: شهر رشت دارای ۴۱ شهید تک فرزند است

دوهندو با بیان اینکه رسانه‌ها داخلی  می‌تواند  حقیقت نهفته  درمناطق عملیاتی شلمچه ،هویزه ،اروند کنار را به تصویر بکشند،با اشاره به هجمه ای که دشمن در قبال تصادف یکی از اتوبوسهای کاروان راهیان نور انجام داد خاطرنشان کرد: رسانه های غربی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا این حرکت انقلابی را کند کنند.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور تداوم‏بخش راه و شهداست، تصریح کرد: اجرای کیفی راهیان نور نیازمند تلاش همگانی است و همه دستگاهها باید درتحقق  این مهم همکاری های لازم را انجام دهند.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه