تصویر جنجالی از آزادی صیاد ایرانی توسط سربازان امریکا

شبکه های خبری آمریکا تصاویر مربوط به نجات صیادان ایرانی توسط نیروی دریایی این کشور را در سطح گسترده منعکس کردند. هفته گذشته سخنگوی نیروی دریایی امریکا اعلام کرد که یک گروه از ماهیگیران ایرانی را از دست دزدان دریایی نجات داده است.

تصویر جنجالی از آزادی صیاد ایرانی توسط سربازان امریکا

به گزارش ۸دی به نقل از ایران آنلاین / در تصویر منتشر شده رسانه های امریکا صیاد ایرانی موقع خداحافظی با ملوانان این کشور دیده می شود

طبق گزارش ایسنا نیروی دریایی امریکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد نیروهای این کشور پس از درخواست کمک گارد ساحلی ایران به کمک قایق ماهیگیری رفته و به سرنشینان آن غذا و آب داده و به سه تن از آنها که مجروح شده بودند کمک‌های پزشکی رسانده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است که فرماندهی نیروی دریایی امریکا در بحرین با همکاری یک نیروی ویژه دریایی بین‌المللی که برای مقابله با دزدان دریایی در منطقه مستقر است به این قایق ایرانی کمک کرده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه این همکاری میان مقامات ایرانی و امریکایی بر خلاف رویایی‌های اخیر نیروهای دریایی هر دو کشور در آب‌های خلیج فارس به شمار می‌آید که اغلب در آنها امریکا ایران را به رفتار غیرحرفه‌ای در آب‌های بین‌المللی متهم می‌کند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه