حمیدرضا دنیادیده
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:

شیوه رفتار رسانه با موضوعات شهری می تواند موجب تعالی و یا انزوای شهروندان شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: باید از ظرفیت رسانه های انقلابی در تعالی شهروندان در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی استفاده کرد.

شیوه رفتار رسانه با موضوعات شهری می تواند موجب تعالی و یا انزوای شهروندان شود

محمد حسن عاقل منش امروز در نشست امضاء تفاهم نامه پیرامون برگزاری دوره های خبرنگاری و آموزش شهروند خبرنگار رشت با بیان اینکه عصر کنونی عصر ارتباطات و رسانه است، اظهار کرد: در هیچ عصری با این سرعت رسانه ای مواجه نبوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های رسانه ها به جا و در تراز انقلاب استفاده شود، افزود: روشن کردن افکار عمومی و دانش مردم در عرصه های مختلف جامعه از رسالت مطبوعات است و قانون مطبوعات نیز بر آن اذعان دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید به جایگاه رفیع اصحاب رسانه پی ببرند، گفت: اصحاب رسانه باید نقش رسانه های امپریالیستی را بسنجند و در دام دشمن حرکت نکنند.

عاقل منش با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه های انقلابی در تعالی شهروندان در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: شیوه رفتار رسانه ها متفاوت است و نوع پرداختن خبرنگاران به موضوعات شهری می تواند موجب تعالی و حتی موجب انزوای شهروندان و جامعه نیز بشود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران با آموزش و کسب تجربه می تواند بسیار موثر تر ظاهر شود، گفت: بسیج رسانه ظرفیت بسیار عظیمی در این راستا دارد و می تواند نقش به سزایی در فرهنگ عمومی شهری داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تفاهم نامه همکاری در تربیت شهروند خبرنگار گفت: آموزش شهروند خبرنگار در تراز انقلاب می تواند آغازی برای تحول و توسعه فرهنگ شهری و توسعه حقوق شهروندی بشود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه