خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار رودسر در شورای فرهنگ عمومی شهرستان:

شورای فرهنگ عمومی رودسر مسیر درست خودش را طی می‌کند

فرماندار رودسر گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی رودسر مسیر درست خود را طی می‌کند و همه در این شورا در تلاشند تا فرهنگ جامعه ارتقا پیدا کند.

شورای فرهنگ عمومی رودسر مسیر درست خودش را طی می‌کند

به گزارش ۸دی، امیر جانبازی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر ضمن تشکر از امام جمعه رودسر برای برگزاری منظم جلسات شورا اظهار داشت: جلسه شورای فرهنگ عمومی رودسر مسیر درست خود را طی می‌کند و همه در این شورا در تلاش هستند تا فرهنگ جامعه ارتقا پیدا کند.

وی افزود: پروژه‌هایی که در راستای شورای فرهنگ عمومی در رودسر در حال اجراست چشمگیر است و کمک شایانی به بحث ارتقای فرهنگ عمومی کرده است.

فرماندار رودسر گفت: ستادی در شهرستان تشکیل شده است تا مشکلات مربوط به اعزام زائران ارببعین و برقراری موکب حل شود.

جانبازی ادامه داد: برای برقراری موکب در مرز مهران و پذیرایی از ۵ هزار نفر در روز شهرستان رودسر انتخاب شده است و طبیعتا کار، کار خیلی بزرگی است و این نشان می‌دهد که رودسر در سالهای گذشته درخشش خوبی داشته است.

وی افزود: شهرستان‌هایی هم برای کمک به رودسر برای اجرای این مسئولیت انتخاب شدند که شامل فومن، رودبار، شفت و املش هستند.

فرماندار رودسر گفت: کمک‌های مردمی شهرستان‌های معین رودسر این کمک‌ها را در اختیار رودسر قرار می‌دهند تا در موکب ایجاد شده هزینه شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ نفر از خادمان در موکب شهرستان در مرز مهران در حال خدمات‌دهی به زائران است اظهار کرد: مدیریت ۵ هزار نفر در روز یک کار سنگین است که الحمدالله همه برنامه‌ریزی‌ها به کمک امام جمعه محترم صورت گرفته است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه