نماینده ولی فقیه در گیلان:

دنیا تشنه تبیین حقایق اسلام در رسانه‌ها است/ عضویت بسیج رسانه در شورای فرهنگ عمومی گیلان

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه دنیا تشنه تبیین حقایق اسلام در رسانه‌ها است، گفت: سازمان بسیج رسانه گیلان عضو شورای فرهنگ عمومی استان شد.

دنیا تشنه تبیین حقایق اسلام در رسانه‌ها است/ عضویت بسیج رسانه در شورای فرهنگ عمومی گیلان

به گزارش ۸دی؛ به نقل از فارس آیت‌الله زین‌العابدین قربانی شامگاه شنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان گیلان، اظهار کرد: جامعه امروز بیش از گذشته نیازمند ارشاد، هدایت و تعلیم و تربیت نسل جوان است.

وی بابیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال مشغول کردن اذهان جامعه در مسائل انحرافی هستند، افزود: شاهد انحراف در جوامع بشری هستیم که باید برای نجات بشر از معضلات فرهنگی و اجتماعی تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تاکید اسلام بر حقوق بشر اسلامی، گفت: رسانه‌ها حقوق بشر اسلامی را برای جوامع بشری تبیین و نشر دهند تا جهانیان با اسلام بیش از پیش آشنا شوند.

آیت‌الله قربانی با تاکید بر اینکه دنیا تشنه تبیین حقایق اسلام در رسانه‌ها است، گفت: سازمان بسیج رسانه گیلان عضو شورای فرهنگ عمومی استان شد تا بیشتر در حوزه فرهنگ عمومی جامعه نقش‌آفرینی کند.

وی با تمجید از فعالیت های سازمان بسیج رسانه استان گیلان، اظهار کرد: باید در حوزه افزایش سواد رسانه‌ای جامعه تلاش کنیم و در این مسیر همه دستگاه‌های فرهنگی مسئولند.

*عضویت ۷۸ درصد خبرنگاران گیلانی در سازمان بسیج رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به تلاش این سازمان برای تشکیل جبهه رسانه‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۷۸ درصد خبرنگاران گیلانی در سازمان بسیج رسانه عضویت دارند.

محسن جعفری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای، افزود: افزایش سطح آگاهی عموم مردم از جریان سازی، منابع و اعتبار اخبار رسانه‌ها از جمله اهداف دوره‌های سواد رسانه‌ای است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه