رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گیلان:

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۱ نقطه از استان گیلان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ایران در ۱۳ آبان پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را می‌دهند گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در ۵۱ نقطه استان گیلان برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۱ نقطه از استان گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست هماهنگی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان اظهار داشت: روز ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تبعید معمار کبیر انقلاب  در سال ۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ را از سه رخداد مهم ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: روز ۱۳ آبان روزی مهم و حائز اهمیت در تاریخ انقلاب است.

وی با بیان اینکه این سه رخداد مهم موجب شد تا مجلس سوم در یک اقدام انقلابی روز ۱۳ آبان را روز ملی “مبارزه با استکبار جهانی” نامگذاری کند ابراز داشت: شاکله و هویت انقلاب اسلامی ایران در استکبارستیزی شکل گرفته است.

اشجری با تاکید بر اینکه در قرآن کریم در کنار عبادت خداوند مقابله با طاغوت زمانه سفارش شده است خاطرنشان کرد: شکی نیست که امروز طاغوت زمانه استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و دیگر مستکبران جهان هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و با بیان اینکه هوشیاری و بیداری در مقابل آمریکا همواره از سوی معمار کبیر انقلاب سفارش شده است گفت: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند.

اشجری محوری‌ترین شعار روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را “مرگ بر آمریکا” عنوان کرد و با تاکید بر اینکه فریاد مرگ بر آمریکا یک فریاد عبادی و سیاسی است افزود:  فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ را برای استکبار جهانی به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه طبق بیانات امام خمینی (ره) ملت ایران اسلامی محمدرضا پهلوی را با فریاد الله‌اکبر از کشور بیرون راندند خاطرنشان کرد: باید هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا فرود آوریم و مرگ بر آمریکا عمر استکبار را کوتاه می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی در ۱۳ آبان پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را می‌دهند تصریح کرد: جمع عظیم زائران اربعین حسینی در مسیر سفر خود شعار “مرگ بر آمریکا” را در روز ۱۳ آبان سر می‌دهند.

اشجری “۱۳ آبان نماد غیرت انقلابی” را شعار امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان و خاطرنشان کرد: این شعار برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری بوده و روز ۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی و غیرت انقلابی ملت مسلمان ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۵۱ نقطه استان گیلان برگزار می‌شود افزود: این راهپیمایی پرشکوه از سه مبداء در شهر رشت آغاز می‌شود و تا مقصد میدان شهدای ذهاب رشت ادامه دارد.

وی با اشاره به حوضچه آب‌نمای میدان شهدای ذهاب و با بیان اینکه حجم این حوضچه در مراسمات مختلف انعکاس رسانه‌ای مراسمات را با چالش و مشکلات جدی مواجه می‌کند تاکید کرد: باید تجدیدنظری جدی درباره این حوضچه از سوی شورای‌شهر و شهرداری انجام شود.

اشجری با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان امسال به‌واسطه یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا با سال‌های گذشته تفاوتی بسیار دارد تصریح کرد: نیاز است که امسال روز مبارزه با استکبار جهانی پرشور‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته با حضور تمامی اقشار جامعه به بهترین نحو برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه تردیدی نیست که مردم فهیم و ولایت‌مدار استان گیلان در تمامی مناسبت‌ها برگ زرینی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند افزود: ۱۳  آبان ماه امسال برگ زرینی دیگر از مردم فیهم استان گیلان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه