وقتی پیکان وانت پرواز می کند+تصاویر

رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی در خیابان گاندی، معلق ماندن خودروی وانت پیکان را بر روی سیم های کابل برق بزرگراه همت در پی داشت.

وقتی پیکان وانت پرواز می کند+تصاویر

رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی در خیابان گاندی، معلق ماندن خودروی وانت پیکان را بر روی سیم های کابل برق بزرگراه همت در پی داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، در پی بروز این حادثه و تماس خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۹:۵۶ امروز آتش نشانان ایستگاه های ۸۹، ۴۹ و گروه امداد و نجات ۳ و ۱۳ را به محل حادثه در خیابان گاندی روی پل همت اعزام کرد.

محمود شادکی مدیر منطقه ۲ عملیات در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی وانت پیکان با بار لبنیات به علت نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و به طرز عجیبی قسمت جلوی خودرو روی پل و قسمت عقب نیز روی کابل های برق معلق مانده بود.
3
وی افزود: در جریان رخداد این حادثه راننده در لحظات اولیه از خودرو خارج شده بود و آتش نشانان نیز با ایمن سازی محل حادثه و قراردادن علائم هشداردهنده و با استفاده از تجهیزات و جرثقیل خودروی وانت را با احتیاط کامل به محل امن و پایین انتقال دادند.

خوشبختانه در جریان این حادثه به هیچ کس آسیبی وارد نشد و جزئیات علت این حادثه را کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی دارند.

3 2 1 6 7 5 4

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه