ضمن تشکر از آقای قاضی؛

تیر خلاص مسئولان به رسانه های مردمی گیلان!

روند برخورد برخی از مسئولان با رسانه های مردمی و عدم انتقادپذیری آنان داستانی است که پایانی ندارد…

تیر خلاص مسئولان به رسانه های مردمی گیلان!

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»، روند برخورد برخی از مسئولان با رسانه های مردمی و عدم انتقادپذیری آنان داستانی است که پایانی ندارد. رسانه هایی که برخلاف برخی دیگر از هم مسلکانشان نگاه ریپورتاژی به مسئولیت خطیری که برگردن شان نهاده شده ندارند و مهم ترین هدف و دغدغه شان بیان مشکلات و درد دل های مردمی است که گویا جز این تریبون فریادرسی پیدا نکرده اند.

در این میان اصحاب رسانه از استاندار گیلان انتظار دارند مسئولین استان را به انتقادپذیری دعوت کند تا ظرفیت شان را برای شنیدن دردهای مردم بالا ببرند و در خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم استانی که بیشترین رأی را به دولت تدبیر و امید داده اند کوشا باشند.

یکی از این رسانه ها سایت خبری صبح شفت است. که در متن زیر به بیان گوشه ای از این مشکلات از زبان مدیر این سایت پرداخته شده است.

در روند پیگیری شکایت فرماندار و اداره برق شهرستان شفت از سایت صبح شفت امروز در شعبه (۱۰۱)دادگاه دادگستری شهرستان شفت حاضر شدم.

اتهام اول اینجانب تشویش اذهان عمومی بود و استناد به یک تصویر که به هیچ وجه متعلق به کانال و سایت صبح شفت نبوده و نیست و همچنین وکیل محترم اداره برق شفت به پیام های مردمی استناد کرده اند که در زمان قطعی برق در وسط گرمای تابستان، از جانب شما مردم در این کانال نشر داده بودیم و آن را توهین به نیروهای محترم شرکت برق دانسته و خواستار برخورد با بنده به عنوان انتشار دهنده ان پیام شدند که بنده هم در پاسخ این شبهه، شما مردم را صاحبان اصلی این کشور و انقلاب دانسته و اعلام نارضایتی و یا رضایت از دستگاهی راحق مسلم مردم دانسته و به جای برخورد و خفه کردن صداها، توصیه شد که اداره محترم برق خدمات خودش را ارتقاء دهد.

دومین نکته که برای این حقیر جالب بود شکایت فرماندار شفت مبنی بر توهین این جانب به ایشان بود که بنده آخرین باری که وی را از نزدیک دیدم شاید بر می گردد به یک سال گذشته، و نمی دانم چگونه و از کجا برای ایشان مسجل شده است که توهینی نسبت به ایشان صورت گرفته، شاید جلساتی که ایشان از حقیر به عنوان تنها رسانه مردمی شهرستان دعوت کردند و به دلیل های کاملا مشخص و واضح در آن حضور پیدا نکرده ام را توهین به خودشان دانسته اند!

اما از همین رسانه از استاندار فاضل و جوان گیلان که به واقع باید ترویج دهنده شعار جامعه مدنی آقای دکتر روحانی در استان باشد فکری برای اینگونه برخورد های نماینده عالی دولت با رسانه های مردمی این شهرستان نماید چرا که نه بستن درب دفتر این رسانه و نه شکایت کردن از رسانه مردمی به طور کلی اینگونه رفتار ها نه با روح دموکراسی سازگار است و نه با شاخصه های جامعه مدنی … .

در پایان ضمن تشکر از حاج آقای زارعی قاضی محترم پرونده و کلیه عوامل دادگستری شهرستان شفت، اعلام میدارم فارغ از هر نتیجه ای، که گردن ما در مقابل قانون از مو باریک تر است، این رسانه متعلق به مردم شفت است و تا زمانی که خونی در رگم هست و نفسی در جانم وجود دارد با تمام قوت درد های مردم را فریاد می زنم و خطوط قرمزما هم همانی است که در قانون ذکر شده است.»

گوهرپور
مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت صبح شفت

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه