اعتراض‌به‌تیم اقتصادی‌، جهانگیری‌در مرز استعفاست

احتمال استعفای جهانگیری بالا گرفته است. این خبر را مدیر یک سایت اصلاح‌طلب منتشر کرد.

اعتراض‌به‌تیم اقتصادی‌، جهانگیری‌در مرز استعفاست

به گزارش۸دی؛ علی‌اصغر شفیعیان مدیر سایت انصاف نیوز در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو و درباره زمزمه‌های استعفای معاون اول رئیس جمهور، گفت: بعید می‌دانم دلخوری‌‌های جهانگیری ارتباط چندانی به ماجرای دستگیری برادرش مهدی جهانگیری داشته باشد.جهانگیری

آقای جهانگیری تأکید داشت تیم اقتصادی یک‌دستی در دولت دوم آقای روحانی تشکیل شود تا بتواند دستاوردهای خوبی داشته باشد، به هر حال مردم انتظار بسیار زیادی در این حوزه دارند. پیشنهاداتی که آقای جهانگیری داشت در بحث اقتصادی اتفاق نیفتاد؛ به صورت مشخص در ترکیب تیم اقتصادی دولت این اتفاق انجام نگرفت و انتظار برآورده نشد.

چند ماه پیش در زمان تشکیل شدن دولت، وقتی جهانگیری نتوانست این قول را از رئیس جمهور بگیرد و زورش نچربید، در آن مقطع تا مرز استعفا هم پیش رفت. در حال حاضر این موضوع مطرح است که شاید حضور جهانگیری به این شکل مفید فایده نباشد و آقای جهانگیری می‌تواند از پتانسیلش در جای دیگری بیشتر استفاده کند به ویژه بعد از اینکه آقای عارف در محوریت اصلاح‌طلبانی که در حاکمیت دارای جایگاه هستند نتوانست در مجلس نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشد و ضعف شدید عملکرد داشت اگر جهانگیری از دولت جدا شود و خود را برای نقش‌آفرینی در انتخابات آینده مجلس و یا حتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آماده کند، از پتانسیلش بیشتر استفاده خواهد شد.

وی در پاسخ این سؤال که چه قدر احتمال کناره‌گیری جهانگیری از بدنه دولت وجود دارد؟، گفت: احتمالش زیاد است، اما اینکه بخواهیم زمان مشخصی را برای آن در نظر بگیریم قابل پیش‌بینی نیست شاید حتی یک سال طول بکشد، اما احتمال این جدایی بالا است.
شفیعیان پیش از این دبیر سیاسی خبرگزاری ایسنا و دبیر تحریریه روزنامه آرمان بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این بازی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی شروع شده است تا ناکامی ها به پای اصلاح طلبان نوشته نشود. مگر آقای جهانگیری4سال معاون اول دولت یازدهم نبود؟چرا قبلا اختلاف پیش نیامد و همه در انتخابات به رییس دولت فعلی کمک کردند؟
در حاشیه