حمیدرضا دنیادیده
امام‌جمعه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با 8دی:

افزایش توان نظامی مایه یاس و ناامیدی دشمنان/ بنیه دفاعی زیربنای توسعه در کشور است

صدیقی بنیه دفاعی را زیربنای توسعه در کشور توصیف کرد و گفت: افزایش توان نظامی و دفاعی کشور مایه یاس و ناامیدی دشمن می‌شود.

افزایش توان نظامی مایه یاس و ناامیدی دشمنان/ بنیه دفاعی زیربنای توسعه در کشور است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه قدرت نظامی و توان دفاعی کشور مربوط به جناح خاصی نیست تا بتوان در مورد آن بحث و گفت‌وگو کرد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که بر توانمندی‌های خود تکیه و از دستاوردهای نظامی خود حفاظت کنیم.

وی بر لزوم افزایش قدرت دفاعی کشور تاکید کرد و افزود: هرچقدر قدرت دفاعی و نظامی کشور افزایش پیدا کند جرئت دشمن به جسارت و تهدید کردن به ایران کمتر خواهد شد.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اعلام اینکه استکبار جهانی جرئت حمله به‌نظام اسلامی را ندارد، گفت: اگر توانمندی‌های داخلی کشورمان کم شود و یا اینکه بر تقویت آن اصرار نشود هر آن ممکن است استکبار جهانی و دشمنان نظام ایران اسلامی را به انزوا بکشند و به ملت ایران حمله کنند.

صدیقی بابیان اینکه افزایش توان نظامی و دفاعی ایران مایه یاس و ناامیدی دشمنان است، خاطرنشان کرد: ایران باید در همه‌ی توانمندی‌های اقتصادی،علمی، فرهنگی و مخصوصاً اقتصادی حرف برای گفتن داشته باشد.

وی بابیان اینکه بنیه دفاعی زیربنای توسعه در سایر عرصه‌های کشور است، بیان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند بنیه دفاعی کشور را تهدید کند و روزبه‌روز باید بر توان نظامی و دفاعی کشور افزوده شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه