رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در رشت:

رسانه در نگاه قدرت‌های بزرگ جهان اهمیت ویژه‌ای دارد/دشمنان در تلاش هستند که حرمت جایگاه مادر را در ایران از بین ببرند

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه منافع قدرت‌های بزرگ استکباری است و آنها از این طریق به راحتی اهداف و افکار خود را در جهان منتقل می‌کنند.

رسانه در نگاه قدرت‌های بزرگ جهان اهمیت ویژه‌ای دارد/دشمنان در تلاش هستند که حرمت جایگاه مادر را در ایران از بین ببرند

به گزارش هشت دی، مسعود بصیری شامگاه جمعه در نشست خبری با خبرنگاران در صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه مد و سبک زندگی را رسانه‌ها تغییر می‌دهند اظهار داشت: استفاده نادرست از مد و لوازم‌آرایشی امروز مودت و احترام را در خانواده‌ها از بین برده است و باعث ایجاد اختلافات گسترده در کانون خانواده شده است.

وی با بیان اینکه کارکرد رسانه در نگاه قدرت‌های بزرگ جهان اهمیت ویژه‌ای دارد افزود: رسانه منافع قدرت‌های بزرگ استکباری است زیرا از طریق رسانه به راحتی می توان اهداف خود را پیاده کرد و نظرات منتقل کرد و آن‌ها با این روش افکار خود را در جهان منتقل می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: اداره کردن رسانه پول می‌خواهد که آمریکا و کشورهای غربی دارند و این کشورها هشت کانال مجانی برای مردم‌ خوددارند و بقیه را باید خریداری کنند درحالی‌که برای کشور ما ۳۵۰۰ کانال رایگان درست کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما مطمئن هستیم که دل کشورهای استکباری برای ما نمی‌سوزد اظهار کرد: آن‌ها قرص و راه‌های درمان بیماری‌ها را تا چند برابر به ما می‌فروشند اما همان کشورها ۳ هزار ۵۰۰ کانال مجانی در اختیار ما قرار می‌دهند و این نقشه شوم آن‌ها را نمایان می‌کند.

بصیری گفت: مردم ما باید بدانند که استکبار بدون هیچ نگاه اقتصادی برای ما سریال رایگان پخش می‌کند حتماً یک برنامه‌ای در سرخوددارند وگرنه چرا باید کشورهای استکباری ۲۰۰ کانال فارسی‌زبان رایگان در اختیار ما قرار دهند؟

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه گاهی احساس سرخوردگی و ناامیدی در بین مردم ایجاد می‌کنند گفت: برخی از اخبار رسانه‌های بیگانه دروغ است و آن‌ها به فکر ما نیستند و از طریق این اخبار می‌خواهند جامعه ما را تضعیف کنند.

وی با اشاره به اینکه نشانه تمدن، موبایل دست فرزند دادن نیست تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد احتمال دارد که فرزندان ما از طریق استفاده نادرست از فضای مجازی دچار مشکلات اخلاقی شوند و باید در نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی تغییر نگرش دهیم.

بصیری با اذعان به اینکه دشمنان در تلاش هستند که حرمت مادر را در کشورمان از بین ببرند بیان کرد: مادران باید بیشتر وقت خود را در بخش استفاده از رسانه قرار دهند و باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند و فن‌های فریب رسانه‌ای را یاد بگیرند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بابیان اینکه اسلام باعث ثبات خانواده می‌شود گفت: رسانه‌های غربی در تلاش هستند که از گسترش فرهنگ ناب اسلامی در جهان جلوگیری کنند اما ما باید در حوزه رسانه برد موشک‌هایمان تا چند هزار کیلومتر آن ور تر بالا ببریم و حرفمان را به دنیا عرضه کنیم زیرا اگر کسی صدای اسلام را بشنود قطعاً از آن شانه خالی نخواهد کرد.

بصیری با اشاره به اینکه خانواده‌ها امروز نگران فکر و ذهن فرزندان خود هستند افزود: جهان یعنی رسانه و هر تصمیم ما تابع رسانه است حالا آن تلویزیون، ماهواره، موبایل یا هر وسیله‌ای دیگر باشد کودکان به‌شدت تحت تأثیر رسانه‌ها خواهند بود پس ما باید به فکر باشیم و برنامه داشته باشیم.

وی با تمجید از صداوسیما و سایر رسانه‌های فعال در کشور گفت: فعالان رسانه‌ای با این تعداد کم رسانه‌های داخل کشور در مقابل تمام رسانه‌های استکباری جهان ایستاده‌اند و این انقلاب را سر پا نگه‌داشته‌اند درحالی‌که تمام کشورهای استکباری در برابر ما قد علم کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بابیان اینکه ما باید خود را تقویت کنیم تا در مقابل دنیای استکبار بایستیم تأکید کرد: باید رشد فکری خود را در حوزه ارتباط‌گیری در جهان زیاد کرده و به فنّاوری‌های روز دنیا رسیده و خود را به‌روز نگه‌داریم و توانایی‌های خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه