امام جمعه ماسال:

مدیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان عرضه‌ی حل مشکلات بیمارستان ماسال را ندارد؟ / برخی مسئولین فقط مفت‌خوری را یاد گرفته‌اند

امام جمعه ماسال گفت: این عرضه در مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیست که مشکلات بیمارستان ماسال را حل کند؟

مدیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان عرضه‌ی حل مشکلات بیمارستان ماسال را ندارد؟ / برخی مسئولین فقط مفت‌خوری را یاد گرفته‌اند

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) به روایتی، گفت: دین ما دینی جامع و کامل است که به واسطه جامعیتش، به همان اندازه که به دنبال معنویت است، به همان اندازه توجه به دنیای مردم هم دارد.

امام جمعه ماسال اظهار داشت: در دین ما، هم طالب دنیا مذموم است و هم تارک دنیا، چرا که دنیا یک بستر برای تعالی و رشد انسان است.

وی افزود:  از امام حسن (ع) روایت داریم که کار دنیای خود را به نحوی انجام بده که انگار همیشه زنده ای و برای آخرتت هم به نحوی کار کن که انگار فردا خواهی مرد.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان  با اشاره به دیدار دانش آموختگان دانشگاه افسری با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری فرمودند امروز بزرگترین وظیفه نیروهای مسلح ما تامین امنیت است. در واقع زیر ساخت همه مسایل و پپیشرفت های ما امنیت است. اگر در جامعه ای امنیت باشد بستر برای رشد در همه زمینه ها فراهم می شود.

 

خطیب نماز جمعه ماسال ادامه داد: ترسی که اکنون دنیای غرب دارد این است که داعشی های دست پرورده اینها مبادا دامن خودشان را بگیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تذکر رهبر انقلاب در خصوص مسایل معیشتی و اقتصادی مردم تصریح کرد: تا زمانی که بودجه کشور را بر مبنای نفت و خام فروشی بگذاریم نباید انتظار داشته باشیم که اقتصادی قوی ایجاد شود.

امام جمعه ماسال با اشاره به خباثت مجدد آمریکایی در رابطه با آمریکا گفت: همین آمریکایی ها که رهبری بارها فرمود اهل نیرنگ هستند، دوباره در مجلس خودشان تحریم های جدیدی را به بهانه موشک های بالستیک علیه جمهوری اسلامی وضع کردند تا به خیال خودشان مجددا ایرانی ها را پای میز مذاکره بکشانند.

 

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص  تعطیلی داروخانه بیمارستان رسالت ماسال گفت: ضمن اینکه تقدیر و تشکر می‌کنیم از زحمات پرسنل عزیز و ریاست این بیمارستان، از دانشگاه علوم پزشکی گیلان گله داریم. چرا باید بیمارستان ماسال به این روز برسد؟ چرا باید داروخانه تعطیل شود؟

وی افزود: واقعا این مشکلات قابل حل نیست؟ این همه مدت این همه سر و صدا ایجاد شده، دانشگاه علوم پزشکی گیلان عرضه حل این مشکل را ندارد؟ این توانمندی را ندارد؟

امام جمعه ماسال با انتقاد از ارجاع مردم برای مشکلات جزئی به شهرهای اطراف، اظهار داشت: چرا با آبروی شهرمان بازی می‌کنید؟ من با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارتباط هم دارم اما در بحث کار تعارف نداریم.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد:  ضمن ارج نهادن به همه عزیزان این دانشگاه و خسته نباشید به آنها، باید پرسید واقعا این عرضه در مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیست که مشکلات بیمارستان ماسال را حل کند؟ نه تنها مشکلات داروخانه بلکه سایر مشکلات عدیده بیمارستان را که نمی‌خواهم اینجا مطرح کنم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان با انتقاد شدید اللحن از بی توجهی مسئولین امر تاکید کرد: برخی از مدیران این طور هستند که هرچه داد می زنی ککشان هم نمی گزد. بی خیالند. اینقدر بی تفاوتی می‌کنند تا این مساله هم به موضوعی سیاسی بدل شود و بعد پا شوند و بگویند این طور شد آن طور شد.

وی ادامه داد: مردم دارند داد می زنند نمی شنوید؟ نظام جمهوری اسلامی زحمت کشیده این همه هزینه کرده و بیمارستان را درست کرده آن وقت ما نتوانیم آن را سر و سامان بدهیم؟

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: من خواهشم این است؛ اگر صدای ما به گوش مسئولین علوم پزشکی می رسد قضیه را جمع کنند. طوری نشود که مردم تصور نکنند ما هر چه داد می نزیم هیچ کس توجهی نمی‌کند.

امام جمعه ماسال با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مردم شهرستان گفت: برخی مسئولین فقط یاد گرفته اند مفت بخورند و مفت راه بروند. آفای رئیس دانشگاه! اگر ۳ ماه حقوق تو را ندهند چه می‌کنی؟ جواب بده به من؟ آقایان معاونین اگر زن و بچه تو مشکل بر بخورد برود بیمارستان به او بگویند فلان چی نداریم چه می کنی؟  مردم دارند داد می زنند برسید به داد مردم. اینها به تعبیر امام خمینی ولی نعمت ما هستند.

وی افزود: برخی اصلا توجهی ندارند. برای خودشان و موقعیتشان فکر می‌کنند. این خیلی بد است. اگر به این مردم خدمت نکنیم خیانت کرده ایم.

 

امام جمعه ماسال در پایان با اشاره به وضعیت وخیم مردم مظلوم میانمار گفت: فرزندان شما در جمعیت هلال احمر امروز برای جمع آوری کمک به این مردم مظلوم در نماز جمعه حضور دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه