نماینده مردم رشت:

نباید اجازه برداشتن قدم‌های بعدی به آمریکا در برجام را داد/ توان دفاعی جمهوری اسلامی قابل‌مذاکره نیست

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه توان دفاعی و نظامی کشور غیرقابل‌مذاکره است، گفت: نباید اجازه برداشتن قدم‌های بعدی به آمریکا در برجام را داد و پیوسته باید برافزایش توان دفاعی کشور کوشید.

نباید اجازه برداشتن قدم‌های بعدی به آمریکا در برجام را داد/ توان دفاعی جمهوری اسلامی قابل‌مذاکره نیست

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهمیت سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ” امکان دفاعی کشور قابل‌مذاکره نیست و ما درباره آن چیزهایی که اقتدار ملی‌مان را تأمین می‌کند، با دشمن هیچ چک‌وچانه‌ای نداریم” اظهار کرد: توان دفاعی هر کشوری ازجمله نظام جمهوری اسلامی ایران موردتوجه و طمع دشمنان هست گرچه قابل‌مذاکره نیست.

وی با تاکید بر اینکه توان دفاعی کشور باید روزبه‌روز افزایش یابد، افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند که هیچ‌گونه مذاکراتی در رابطه با توان دفاعی کشور نباید انجام شود و تاکنون نیز هیچ مذاکره‌ای در خصوص توان دفاعی و نظامی کشور صورت نگرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به اهمیت والای بنیه دفاعی کشور اشاره داشت و گفت: مقام معظم رهبری بارهای در خصوص تقویت بنیه دفاعی کشور و غیرقابل‌مذاکره دانستن آن تاکید داشتند و همه باید به آن پایبند باشند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های رهبر معظم انقلاب در تقویت توان دفاعی و موشکی گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید داشتند که توان دفاعی کشور چه در بحث پشتیبانی، امکانات و بودجه تقویت‌های لازم صورت بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مقاومت ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا در برجام خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی که آمریکا تلاش می‌کند تا منافع بیشتری در برجام به دست بیاورد و به قدم‌های برداشته در برجام نیز راضی و قانع نیست نباید اجازه برداشتن قدم‌های بعدی را به آمریکا داد.

کوچکی نژاد به تلاش استکبار جهانی در محدود کردن توان دفاعی ایران اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا تمام تلاش خود را کرد تا ایران را در پیشروی و دستیابی به توان دفاعی و قدرت منطقه بازدارد اما این موفقیت تاکنون برایشان حاصل نشده است.

وی بابیان اینکه عقل حکم می‌کند تا جایی که می‌توانیم توان دفاعی خود را افزایش دهیم، مطرح کرد: افزایش توان دفاعی در کشور منجر می‌شود اولاً دشمن جرئت تحدی به جمهوری اسلامی نداشته باشد ثانیاً قدرت ایران را در مقابل با مثل و تجاوزهای احتمالی را افزایش می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
طرفداران مذاکره،در برجام هسته ای رفوزه شدند.اکنون هر کس از مذاکره با دشمن در موارد دیگر حرف بزند حتما آگاهانه و یا ناآگانه طرح عقب نسینی گام به گام ایران در قبال«تقریبا هیچ»را دنبال می کند.متاسفانه اخیرا آقای نهاوندیان،معاون اقتصادی رییس جمهور (که در برجام هسته ای ایفای نقش کرده بود)از امکان انجام مذاکره در سایر موارد سخن گفته است!
در حاشیه