خبرنگار: محدثه فردی
به علت کسالت؛

خطبه های نماز جمعه آیت الله قربانی نیمه تمام ماند + جزئیات

به علت کسالت، خطبه‌های نماز جمعه رشت به امامت آیت الله قربانی نیمه تمام ماند و امام جمعه موقت رشت خطبه های نماز را ایراد کرد.

خطبه های نماز جمعه آیت الله قربانی نیمه تمام ماند + جزئیات

به گزارش خبرنگار هشت دی از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: بر اساس برخی از روایات انسان موجودی مرکب از فرشتگان و حیوانات می باشد لذاعقل را از فرشتگان به ارث برده و تمایلات شهوانی را از حیوانات در بر دارد.

وی با بیان اینکه انسان باید در انجام فعالیتها تدبیر پیشه کند افزود: اگر انسان عقل را سرلوحه فعالیت خود قرار داد به مرتبه فرشتگان و گاها هم بالاتر از آنان خواهد رسید و اکر تمایلات شهوانی را برگزید ، مقام انسانی خود را به مرحله حیوانیت تنزل داده است

امام جمعه رشت از اینکه دنیای امروز شاهد سقوط انسان به مرحله حیوانیت می باشد اظهار تاسف کرد.

به گزارش پایگاه هشت دی، حضرت آیت الله قربانی در حین خطبه، کسالت پیدا کرده و برای انجام مراحل درمانی از مصلی امام خمینی(ره) خارج شد.

گفتنی پس از نیمه تمام ماندن خطبه های آیت الله قربانی، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی امام جمعه موقت رشت ضمن ایراد خطبه های نماز، نماز جمعه رشت را اقامه کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
عبدالله مولائی
سیاست جدیدی است که قدیما میگقتن کاری کن که نه سیخ بسوزد و نه کباب! حالا هم گویا با عذر کسالت و احیانا جابجایی کرسیها و صندلیها سعی در رضایت همه دارند که باز جای شکر دارد و گر نه که جناب ایشان بسیاری از اقامه نمازهای جمعه را به نوابشان حواله میکردند و در هر صورت برای حضرت ایشان شفا و سلامتی از درگاه احدیت آرزومندیم.
در حاشیه