خبرنگار: محدثه فردی
امام جمعه موقت رشت:

شهدا تربیت شده سفره سید الشهدا هستند

امام جمعه موقت رشت گفت: دشمن نمی‌فهمد که شهدا تربیت شده سفره سیدالشهدا می‌باشد، و راه و رسم او را در پیش گرفته‌اند.

شهدا تربیت شده سفره سید الشهدا هستند

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با تشریح نقش تقوا در زندگی انسان و ملاک برتری آن در نزد خدا اظهار داشت: نداشتن تقوا انسان را در مسائل مختلف دچار مسائل می‌کند، زیرا بی تقوایان خداوند را فراموش میکنند

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید محمد حسین فهمیده افزود: شهید محمد حسین فهمیده یک بسیجی نوجوان است که با انتخاب خود کاری کرد که امام خمینی(ره) آن طفل ۱۳ ساله را رهبر خطاب کرده است.

امام جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی باید یادآور جانفشانی‌های شهدای عزیز انقلاب اسلامی باشد گفت: شهدا جان خود را تقدیم اسلام کردند و خانواده‌های آنها نیز از فراق عزیزانشان جان دادند.

وی با بیان اینکه شهدا در مجلس عزای امام حسین علیه السلام شیر خورده اند، اظهار کرد: دشمن نمی‌فهمد که اینها تربیت شده سفره سیدالشهدا می‌باشد، و راه و رسم او را در پیش گرفته‌اند.

صدیق عربانی با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند دو بال قرمز و سبز انقلاب اسلامی را نابود کند، تصریح کرد: قرمزی خون سیدالشهدا و سبزی ظهور امام زمان (عج) نگرانی دشمنان را دو چندان کرده است.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر اینکه این آتش را هیچ چیز خنثی نمی‌کند، افزود: صدای پای ظهور مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف شنیده می شود، لذا می‌گوییم که او خواهد آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه