داعشی‌ها باید بمیرند یا تسلیم شوند/ای نیروها شما پیروز هستید

نخست وزیر عراق با آغاز عملیات آزادسازی القائم در غرب این کشور از نیروهایی که در عملیات مشارکت دارند خواست که به تکفیری ها حمله کنند و آخرین مناطق تحت اشغال داعش را آزاد کنند.

داعشی‌ها باید بمیرند یا تسلیم شوند/ای نیروها شما پیروز هستید
به گزارش ۸دی، نخست وزیر عراق با آغاز عملیات آزادسازی القائم در غرب این کشور از نیروهایی که در عملیات مشارکت دارند خواست که به تکفیری ها حمله کنند و آخرین مناطق تحت اشغال داعش را آزاد کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه، حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز پنجشنبه از آغاز عملیات آزادسازی القائم خبر داد.

وی افزود: نیروهای عراقی عملیاتی را برای آزادسازی القائم و راوه و روستاها و قصبات غرب الانبار آغاز کرده اند. این مناطق که آخرین مناطق تحت اشغال داعش هستند با عزم و اراده نیروها به آغوش وطن بازخواهند گشت.

وی افزود: آنچه قبلا گفته ایم را تکرار می کنیم که نبردهای ما جشن پیروزی و شکست داعشی هاست. داعشی ها باید بمیرند یا تسلیم شوند. ما به پیروزی ها در همه زمینه ها ادامه خواهیم داد زیرا ملتی بزگورار داریم.

العبادی خطاب به نیروهای مسلح این کشور گفت: ملت ما با شما و حق با شماست، شروع کنید که پیروزی همپیمان شماست.

این در حالی است که روز گذشته صدها هزار اعلامیه در القائم و راوه پخش شد که شامل اطلاعیه هایی درباره توصیه به شهروندان در این مناطق برای دوری کردن از مراکز داعش بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه