نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

جوانان انقلابی باید در مواضع خود صریح باشند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زدن حرفهای دو پهلو آسیب است و ما باید در موضع گیری‌های خود شفاف و انقلابی باشیم و همانطور که دشمنان انقلاب صراحت لهجه دارند، ما هم باید در مواضع انقلابی خودمان منطقی، عاقلانه و صریح باشیم.

جوانان انقلابی باید در مواضع خود صریح باشند

به گزارش ۸دی، آیت الله احمد پروایی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای جوانان انقلابی رشت ضمن گرامیداشت ایام ماه محرم و صفر اظهار داشت: درسی که امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) به ما آموختند این بود که اگر روزی دور شما را انسان‍های ناخلف گرفتند حتی به گون‌ ای که اسیرتان کرده باشند، شما نباید از وظیفه خود غافل باشید و باید از حق دفاع کرده و باطل را سرکوب کنید.

وی با بیان اینکه هر کس به وظیفه شرعی و انقلابی خود عمل کند، پشیمان نخواهد شد افزود: در این راه ممکن است برخی‌ها جوانان را به افراطی‌ بودن، تندروی و عدم تعامل متهم کنند و با این واژه‌ها فرزندان انقلاب را سرکوب و یا با همان حربه‌ها بخواهند جوانان ما را خانه‌نشین کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همان حربه‌هایی که یک زمان امیرالمومنین(ع) را خانه نشین کرد، امروز از زبان کسانی که ادعا دارند انقلابی و سرباز ولایت هستند بیان می‌شود و جوانانی که در در راه علی(ع) قدم می‌زنند را کنار می‌گذارند.

پروایی تأکید کرد: ما یک وظیفه‌ای در قبال خدا و دین خدا داریم، یک وظیفه در قبال پیغمبر و اهل بیت علیهم السلام داریم و یک وظیفه هم در قبال انقلاب و ولایت داریم.
ستون انقلاب ولایت است و حامی ولایت انقلاب می‌باشد. باید در مقابل دشمنی دشمنان مسیر انقلاب و ولایت ایستادگی کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن گاهی اوقات شیطان است و گاهی اوقات هم خناس‌هایی هستند که از جنس مردم می‌باشند. افرادی که در ظاهر خود را انقلابی نشان داده ولی نفوذی هستند.

وی با تأکید بر اینکه زدن حرفهای دو پهلو آسیب است اظهار کرد: باید در موضع گیری‌های خود شفاف و انقلابی باشیم و همانطور که دشمنان انقلاب در برابر انقلاب اسلامی صراحت لهجه دارند، ما هم باید در مواضع انقلابی خودمان منطقی، عاقلانه و صریح باشیم.

پروایی با اشاره به اینکه وظیفه ما بصیرت افزایی است افزود: تشکل شما هم در همین راستا می‌باشد که مردم و جوانان را نسبت به مسائل دینی و سیاسی آگاه نمایید تا بصیرت پیدا کنند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام علیزاده مقدم، مجید رحمانی، سیاوش آقاجانی، کیومرث مژدهی و مجتبی امین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شورای جوانان انقلابی رشت، به بیان مطالبات و دغدغه های جوانان انقلابی شهر پرداخته و خواستار توجه ویژه آیت الله پروایی به این قشر از جامعه و پرکردن خلاء موجود در زعامت نیروهای جوان و مومن شهر توسط این عضو مجلس خبرگان رهبری شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه