نماینده مردم لنگرود در گفت‌وگو با 8دی:

سهام عدالت نتیجه خصولتی سازی دولت است! / هیچ‌کدام از سهام‌داران در نحوه مدیریت شرکت‌ها نقشی ندارند

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به اینکه هیچ‌کدام از سهام‌داران در نحوه مدیریت شرکت‌هایی که سهام پرداخت می‌کنند نقشی ندارند، گفت: سهام عدالت نتیجه خصولتی سازی دولت بوده و بر مشکلات کشور افزوده است.

سهام عدالت نتیجه خصولتی سازی دولت است! / هیچ‌کدام از سهام‌داران در نحوه مدیریت شرکت‌ها نقشی ندارند

مهرداد لاهوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در لنگرود، از نحوه توزیع سهام عدالت در کشور انتقاد کرد و اظهار داشت: این چه سهام عدالتی است که من و هم‌وطنانم از سهام‌داران یک شرکت هستیم اما در نحوه مدیریت آن هیچ نقشی نداریم؟

وی با تاکید بر اینکه نحوه توزیع سهام عدالت و سیاست‌های آن باید مورد ارزیابی قرار بگیرند، افزود: باید سهام‌داران و اینکه در کجا سهام‌دارند در سهام عدالت مشخص شوند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه سهام‌داران باید در مجمع عمومی شرکت‌ها شرکت کنند، گفت: در سهام عدالت علاوه بر اینکه از سهام و میزان آن‌ها خبری نیست هیچ‌کدام از سهام‌داران در انتخاب هیئت‌مدیره نقشی ندارند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ‌یک از سهام‌داران از نحوه مدیریت شرکتی که در آن سهمی دارند مشخص نیست، تصریح کرد: شرکت‌های سهامی خصوصی‌سازی شده‌اند اما این نوع واگذاری‌ها را نمی‌توان خصوصی‌سازی و توزیع منفعت به مردم دانست.

لاهوتی بابیان اینکه سهام عدالت نتیجه خصولتی سازی دولت است، گفت: دولت به‌جای اینکه شرکت‌های دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند یک سری شرکت‌های خصولتی را به وجود آوردند که آن‌ها مشکلات دیگری برای کشور فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه