سالانه در گیلان ۷ برابر بودجه عمرانی ،یارانه ی نقدی توزیع می شود

در گیلان ۷ برابر بودجه ی عمرانی یکسال ، سالانه یارانه ی نقدی توزیع می شود و در چنین شرایطی وضعیت پیشرفت طرح های عمرانی مشخص است که چه سرنوشتی پیدا می کند .

سالانه در گیلان ۷ برابر بودجه عمرانی ،یارانه ی نقدی توزیع می شود

استاندار گیلان در چهارمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی گیلان گفت : با توجه به حضور دست اندرکاران بخش کسب و کار و نمایندگانی از تمامی قوا  ، این نشست از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار می باشد که باید با بهره گیری از این ظرفیت ها در جهت بهبود فضای کسب و کار در استان تلاش کنیم .

  najafi

نجفی با بیان اینکه جلسات شورای گفتگو باید کار بردی و برنامه محور باشد گفت :باید روند فعلی برگزاری این نشست ها تغییر کند تا بتوانیم به نتیجه درست برسیم در غیر این صورت اگر این روند ادامه یابد به نتایج مطلوب دست نخواهیم یافت .

وی تاکید کرد : اگر تصمیمات این نشست ها واقعا ً کاربردی باشد بنده حاضرم هر هفته در آن حضور یابم چرا که تمام دغدغه من حمایت از بخش خصوصی است .

 استاندار گیلان افزود : گفتن مشکلات خوب است اما در اینگونه نشست ها در کنار بیان مسائل ، راه حل ها را نیز مطرح کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان تبدیل امکانات و فرصت ها از بالقوه به بالفعل و معطوف بودن نگاه ها به داخل کشور را از جمله محاسن اقتصاد مقاومتی برشمرد و مدیران استان را مکلف نمود تا در جهت اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی در استان تلاش نمایند.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پرداخت یارانه ها باید در مسیر درست خود حرکت کند تا بر اساس قانون از بخش خصوصی نیز حمایت شود گفت : به عنوان مثال در گیلان ۷ برابر بودجه ی عمرانی یکسال ، سالانه یارانه ی نقدی توزیع می شود و در چنین شرایطی وضعیت پیشرفت طرح های عمرانی مشخص است که چه سرنوشتی پیدا می کند .

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه