امیر سرتیپ احمد اسدی:

به ارتش افتخار می‌کنیم/ دشمن در تلاش است با فاصله بین سپاه و ارتش، انقلاب اسلامی را نابود کند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر وحدت نیروهای مسلح از بین برود دشمن وارد لایه‌های امنیتی می‌شود و کشور را دچار بحران می‌کند.

به ارتش افتخار می‌کنیم/ دشمن در تلاش است با فاصله بین سپاه و ارتش، انقلاب اسلامی را نابود کند

امیر سرتیپ احمد اسدی امروز در مراسم نمادین نماز وحدت با حضور فرماندهان سپاه قدس با امرای ارتش گیلان در مرکز آموزش‌های تخصص دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت اظهار کرد: در اویل دوران انقلاب اسلامی اعلام می‌شد تا ارتش منحل شود اما اکنون ارتش در کنار نیروهای مسلح امنیت آفرین در جهان است.

وی بابیان اینکه امنیت امروز در کشور حاصل و آفریده نیروهای مسلح است، افزود: نیروهای مسلح با دست‌خالی در دوران دفاع مقدس علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی جنگیده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه به ارتش افتخار می‌کنیم، گفت: فرماندهان نظامی در ابتدای جنگ خوزستان را جداشده از ایران در نقشه‌های خود تصور می‌کردند و این تصورشان با نقش‌آفرینی‌ها نیروهای مسلح ایران برملا شد.

اسدی با تاکید بر اینکه امنیت باید بومی باشد، گفت: کسی می‌تواند ادعای امنیت داشته باشد که خودش آن را به وجود بیاورد و در ایجاد امنیت منطقه خود، گل آویز کشور و قدرت دیگری نباشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا امنیت برای ما ایجاد کند، گفت: هرگز جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد تا دشمن برایش امنیت ایجاد کند و دست هر متجاوز دشمن از هر کشوری را قطع می‌کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه دشمن می‌دانند باروحیه جهادی و شهادت‌طلبی نمی‌تواند مبارزه کند، گفت: ایران بالاترین امنیت را در جهان دارد و از این حیث بر خود می‌بالد.

اسدی بابیان اینکه امنیت حاصله در ایران به‌سادگی کسب نشده بیان کرد: باید قدر امنیت را دانست و با اتحاد نیروی‌های مسلح بر این نقطه قوت نظام تاکید داشت.

وی با اشاره به کمک‌های همه‌جانبه استکبار جهانی به عراق در جنگ با ایران گفت: دشمن در گفتار خود به دوری از جنگ تاکید داشت اما در عمل به دشمن و رژیم بعث عراق تجهیزات و تسلیحات نظامی فراهم می‌کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه بسیج و ارتش همه‌ی نیروهای مسلح ایران هستند، گفت: دشمن در تلاش است تا با استفاده از تفکیک و انشقاق نیروی‌های مسلح از یکدیگر در امنیت ایران نفوذ کند.

اسدی بابیان اینکه دشمن در تلاش است تا بافاصله بین سپاه و ارتش موفق به نابودی انقلاب اسلامی شود، گفت: اگر وحدت بین نیروهای مسلح از بین برود دشمن از راه‌های متفاوت وارد لایه‌های امنیتی می‌شود و کشور را با بحران روبرو می‌کند.

وی بابیان اینکه دشمن با محصور کردن سپاه و ارتش نمی‌توانند به خواسته‌های خود برسند، گفت: دشمن باید بداند که با یک ملت طرف هست چون ارتش و سپاه تنها سنبلی از یک ملت هستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دشمن عملکرد نظام را رصد می‌کند، گفت: اگر برادری و اتحاد بین نیروهای سپاه تداوم یابد دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند هجمه‌ای علیه مردم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه