حمله خانواده های دانش آموزان دختر به سرایدار شیطان صفت مدرسه ای در ارومیه+ فیلم و عکس

تجاوز به دختر ارومیه ای در مدرسه فاجعه آفرید و باعث درگیرى شدید والدین و مسئولین مدرسه دخترانه در اسلام آباد ارومیه شد. این فاجعه گفته می شود به خاطر تجاوز سرایدار مدرسه صورت گرفته است.

حمله خانواده های دانش آموزان دختر به سرایدار شیطان صفت مدرسه ای در ارومیه+ فیلم و عکس

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: تجاوز به دختر ارومیه ای در مدرسه فاجعه آفرید و باعث درگیرى شدید والدین و مسئولین مدرسه دخترانه در اسلام آباد ارومیه شد. این فاجعه گفته می شود به خاطر تجاوز سرایدار مدرسه صورت گرفته است.

فوری / حمله خانواده های دانش آموزان دختر به سرایدار شیطان صفت مدرسه ای در ارومیه+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: ۱.۷۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۶

تجاوز به دختر ارومیه ای در مدرسه باعث شد تا مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درباره درگیری میان والدین یک دانش‌آموز دختر با مسئولان مدرسه‌‌ای در ارومیه توضیحاتی ارائه دهد.

مصطفوی؛ مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ارتباط با اخبار منتشر شده درباره درگیری والدین با مسوولان مدرسه‌ای در ارومیه که به دلیل آزار و اذیت دختری توسط سرایدار مدرسه‌ای دخترانه رخ داده است، گفت: هم‌اکنون بنده و فرماندار ارومیه در منطقه حضور داریم؛ این مساله مطرح شده که البته هنوز دقیقا مشخص نیست. اهالی منطقه احساساتی شدند و خودشان وارد عمل شدند. خوشبختانه نیروی انتظامی در محل حضور دارد و در حال برقراری آرامش است.

وی افزود: هنگامی که آرامش به منطقه اسلام آباد بازگردد، به موضوع رسیدگی خواهیم کرد و قطعا با موضوع به شدت برخورد می‌کنیم؛ اما هنوز چیزی به اثبات نرسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: پرونده درگیری این خانواده با سرایدار در کلانتری تشکیل شده است. امیدواریم چیزی که دهن به دهن می چرخد، رخ نداده باشد.

صمدی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در همین رابطه افزود: والدین شکایت کردند، اما پدر رضایت داده است، این در حالی است که جوان‌های فامیل به مدرسه آمده و شلوغ کردند؛ در حال حاضر پلیس Police ضد شورش به دلیل درگیری پیش آمده در اطراف مدرسه به منظور کنترل اوضاع حضور پیدا کرده‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2017-10-23_15-02-09

مقابل مدرسه ای که به دختر ارومیه ای تجاوز شده است / علت درگیری ها، اخبار هولناک و تکان دهنده ای به گوش می رسد، هنوز هیچ مقام رسمی درباره اتفاقات مدرسه اظهار نظر نکردەاست.

تصویرى منسوب به خودروى سرایدار مدرسه!

13-2

گزارش هاى تایید نشده اى از آزار دختر ١٢ساله اعلام شده است.

شهروندان و ساکنین اسلام آباد علت این ازدحام را تجاوز به دانش آموز دختر کلاس ششمى از سوى سرایدار این مدرسه اعلام می کنند!

photo_2017-10-23_14-34-58

 

photo_2017-10-23_15-18-27

حضور فرماندار ارومیه بین مردم خشمگین و صحبت کردن با شهروندان

 

تلاش نیرو های پلیس برای پراکنده کردن مردم عصبانی که حاضر به ترک مدرسه نیستند.

photo_2017-10-23_14-56-34

photo_2017-10-23_14-40-46 حضور محمد خالد حاتمی و مسعود پاکى  از اعضاى شورای اسلامی شهر ارومیه در بین مردم خشمگین مردم اسلام آباد

 

photo_2017-10-23_16-09-04  ضرب و جرح تکنسین های اورژانس ارومیه و آسیب شدید آمبولانس اعزامی به محل حادثه اسلام آباد، در جریان امدادرسانی به این حادثه

 

photo_2017-10-23_16-16-46 به آتش کشیدن ماشین های مسئولین مدرسه راه شهدای اسلام آباد photo_2017-10-23_16-36-22

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه