رپورتاژ آگهی

لبخندی هالیوودی با لمینت دندان در دندانپزشکی شرق تهران سامان

افزایش سن، سبک زندگی نا سالم و عدم مراقبت صحیح از دندان‌ها باعث پوسیدگی دندان‌ها و از بین رفتن زیبایی لبخند شما می‌شود.

لبخندی هالیوودی با لمینت دندان در دندانپزشکی شرق تهران سامان

افزایش سن، سبک زندگی نا سالم و عدم مراقبت صحیح از دندان‌ها باعث پوسیدگی دندان‌ها و از بین رفتن زیبایی لبخند شما می‌شود. لمینت دندان با ایجاد روکش دندانی لبخندی هالیوودی را برای شما به ارمغان می‌آورد. لمنیت دندان موسوم به ونیر مانند ایمپلنت یکی از مهمترین خدمات دندان‌پزشکی است که کاربردهای آن شامل درمان بدشکلی، شکستگی، کجی دندان، پر کردن فواصل بین دندان، ترک خوردگی و … است و به عنوان جایگزین ارتودنسی با مقاومت بسیار بالا و بدون نیاز به بی‌حسی و تنها در ۲ جلسه، زیبایی طبیعی برای دندان‌ها به ارمغان می‌آورد.

لمینت دندان شامل دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی است. در لمینت دندان کامپوزیتی، کامپوزیت به صورت مستقیم بر روی دندان توسط دندان پزشک شکل داده شده و با اشعه ایکس فیکس می‌شود و بعد از تراش و قالب‌گیری، دندان‌ها در لابراتوری ساخته می‌شوند. همچنین لمینت سرامیکی پس از تراش و قالب گیری در حدود ۱ الی ۲ میلی متر بر روی سطح دندان چسبانیده می‌شود.

لمینت دندان سرامیکی دارای مقاومت بالاتری بوده و از ثبات رنگ بیشتری در مقایسه با مدل کامپوزیتی برخوردار است و دارای زیبایی بیشتری می‌باشد. از اینرو مدل کامپوزیتی در مقایسه با مدل سرامیکی کیفیت پایین‌تری دارد و ارزان تر است.

لمینت دندان به عنوان یک لایه محافظ از مینای دندان در مقابل ترک خوردگی، ساییدگی یا لب پریدگی محافظت می‌کند. بنابراین لمینت دندان را رویکرد زیبایی درمانی برای رفع ناهنجاری‌های دندانی و ایجاد لبخندی زیبا بر می‌شمارند.

امروزه لمینت دندان به دلیل همرنگی با دندان و اصلاح رنگ، فرم و شکل دندان‌ها طرفداران زیادی دارد. اهم مزیت لمینت دندان عبارتند از: ایجاد لبخندی هالیوودی، مقاومت دندان در برابر جویدن آدامس و غذا، سلامت دندان به علت عدم تراشیدن مینا، مقاومت در برابر لکه‌ها با لمینت سرامیکی، قابلیت ترمیم پذیری مجدد در لمینت کامپوزیتی.

برای مراقبت از لمینت دندان باید روزی دو بار به مدت دو دقیقه روکش‌ها را مسواک بزنید. اگر دچار دندان قروچه هستید هنگام خواب از یک وسیله نگهدارنده دندان برای ممانعت از آسیب روکش‌های لمینت استفاده کنید. مصرف قهوه، چای، مواد غذایی لکه‌آور  و مصرف سیگار را کاهش دهید تا از زردی روکش‌ها جلوگیری کنید. از فشار دادن دندان بر روی اجسام سخت، مواد غذایی سفت (مانند آبنبات و یخ) یا جویدن ناخن برای ممانعت از شکستگی یا ترک خوردگی لمینت دندان بپرهیزید و سعی داشته باشید از مسواک نرم برای افزایش جذابیت بصری لبخندتان بهره مند شوید.

اگر لمینت دندان به درستی نصب شود هیچوقت از دندان جدا نمی‌شود و تنها اگر محیط دندان با تغییرات گرم و سرد شدن ناگهانی مواجه شود می‌تواند به لمینت آسیب برساند.

برای داشتن لبخندی هالیوودی و زیبا، لمینت دندان را زیر نظر دندان پزشکان حاذق و با تجربه در دندانپزشکی شرق تهران سامان انجام دهید. دندان پزشکان متخصص و با تجربه دندانپزشکی شرق تهران سامان با استفاده از تکنیک‌های درمانی معتبر بین‌المللی بهترین کیفیت خدمات دندان پزشکی ایمپلنت و لمینت دندان را برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان خود ارائه می‌دهند.

هزینه لمینت دندان نیز مانند ایمپلنت می‌تواند متغیر و سنگین باشد اما نگران نباشید. دندانپزشکی شرق تهران سامان با اجرای طرح پرداخت اقساط امکان دریافت خدمات لمینت دندان و ایمپلنت را به صورت مقرون به صرفه و به صورت اقساط با هدف افزایش آسودگی خاطر مراجعین خود فراهم ساخته است.  

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه