رپورتاژ آگهیی
پزشکی؛

کوچک کردن معده سریعترین و محبوترین روش دستیابی به وزن مناسب و تناسب اندام ایده‌آل

شهرنشینی و زندگی ماشینی باعث شده افراد زیادی به دلیل سبک زندگی نا سالم و فست فودی دچار افزایش وزن و چاقی باشند و رنج ببرند.

کوچک کردن معده سریعترین و محبوترین روش دستیابی به وزن مناسب و تناسب اندام ایده‌آل

 

به گزارش ۸دی، شهرنشینی و زندگی ماشینی باعث شده افراد زیادی به دلیل سبک زندگی نا سالم و فست فودی دچار افزایش وزن و چاقی باشند و رنج ببرند. با این وجود رویکردهای نوین درمان چاقی مانند جراحی متابولیک – حلقه معده – کوچک کردن معده یا درمان تیروئید محبوب ترین و پرتقاضاترین رویکردهایی هستند که موثرترین نتیجه را در کنار تغذیه و فعالیت بدنی مناسب برای افراد به ارمغان می آورد.

دکتر هاشم زاده با ارائه خدئمات تخصصی و فوق تخصصی مشاوره در زمینه تغذیه، جراحی و درمان چاقی و ارائه خدمات درمانی از جمله درمان چاقی با کوچک کردن معده همراه با ارائه یک برنامه غذایی سالم و فعالیت بندی منظم و پایدار به صورت کاملاً تضمین شده و در سریع ترین زمان ممکن خیال شما را بابت دستیابی به وزن مناسب و تناسب اندام ایده‌آل می‌رساند.

کوچک کردن معده به عنوان یک رویکرد نوین درمان چاقی برای افراد با چاقی خطرناک توصیه شده و از طریق بیهوشی عمومی و به صورت لاپاروسکوپی در یک جراحی  ۱ الی ۲ ساعته به طول می انجامد.

در این روش متخصص کوچک کردن معده با ایجاد چند سوارخ در بدن ابزارهای لاپاروسکوپی را وارد بدن فرد می‌کند و عمل جراحی درونی صورت می‌گیرد.

رویکرد دیگر درمان چاقی از طریق کوچک کردن معده بالن‌گذاری است که به عمل جراحی نیازی ندارد و با نظارت صحیح متخصص درمان چاقی و در کنار اصلاح الگوی غذایی و پیروی از اصول تغذیه سالم، فرد می‌تواند به وزن ایده آل خود دست یابد. در رویکرد کوچک کردن معده با بالن‌گذاری، یک بادکنک سیلیکونی نرم حجم معده را پر می‌کند و پس از بلعیدن یک کپسول متصل به لوله توسط بیمار، پزشک به واسطه‌ی این لوله به تزریق گاز درون لوله می‌پردازد و سپس لوله برداشته می‌شود.

در طول دوره درمان چاقی از طریق کوچک کردن معده به طور معمول از ۳ بالون در بازه ۱۲ هفته‌ای از طریق آندوسکوپی استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که رویکردهای درمانی مانند جراحی متابولیک – درمان تیروئید یا رویکردی مانند کوچک کردن معده بدون رعایت یک برنامه غذایی سالم نمی‌تواند به طور کامل نتیجه مطلوب ۱۰۰ درصدی را به همراه داشته باشد. پزشک متخصص پس از انجام جراحی کوچک کردن معده برخی اصول تغذیه سالم را به شما تجویز می‌نماید که اهم آنها عبارتند از:

  • مصرف میان وعده های سالم
  • مصرف مواد پروتئینی
  • جایگزینی انواع غذاهای پر کالری با سبزیجات و سالادها

همچنین بعد از درمان چاقی از طریق کوچک کردن معده می‌بایست در یک برنامه پایدار و منظم سطح فعالیت بدنی از جمله دویدن، حرکات کششی و ورزش‌های روزانه مانند پیاده روی را افزایش داد.

 

دکتر هاشم موذن زاده  عضو انجمن جراحان درون بین و جراحان چاقی و جراحان ایران با اتکاء به سالها تجربه و گذراندن مدارج علمی دانشگاهی معتبر و دوره های فوق تخصصی در زمینه درمان چاقی با رویکردهای نوین مانند درمان تیروئید – حلقه معده – جراحی متابولیک و کوچک کردن معده با بهره گیری از جدیدترین و به روزترین فناوری‌ها  و ابزارها و استفاده از متدهای درمانی منطبق با استانداردهای بین المللی بهترین سطح کیفیت خدمات درمانی را برای مراجعین خود ارائه می‌نماید. برای دریافت مشاوره و رزرو زمان ویزیت در خصوص  کوچک کردن معده از سایت ایشان دیدن فرمایید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه