شکنجه دختر ۵ ساله در حضور پدر و مادر

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ضارب سارینا کودک پنج ساله سمنانی در دست تعقیب است، گفت: متاسفانه تحقیقات نشان می دهد پدر این کودک، وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است.

به گزارش ۸دی، سردار روح الامین قاسمی درباره ضرب و شتم کودک پنج ساله سمنانی، بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این کودک شاهد اتفاقی بوده و شخص سومی در حضور پدر و مادرش، او را برای ترساندن از این که مساله را بازگو نکند، کتک زده و تحقیقات برای دستگیری پدر و ضارب سارینا برای تکمیل پرونده یک مورد کودک آزاری در سمنان ادامه دارد.

وی با بیان این که والدین به این رخداد اعتراضی نکردند، اظهار داشت: اکنون مادر در بیمارستان کنار بالین فرزندش حضور دارد ولی از پدر خبری در دست نیست و مردی که سارینا را نیز وحشیانه کتک زده متواری است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارینا بعد جراحت ها و سوختگی های متعدد بلافاصله در بخش آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین (ع) بستری شد.

قاسمی تصریح کرد : این دختر پنج ساله در حال خفگی به کارکنان بیمارستان امیرالمومنین سمنان تحویل داده شد و علاوه بر جراحت و خونریزی های سطحی، دچار خونریزی مغزی در ناحیه چشم است.

وی افزود:  با تلاش پزشکان اکنون سطح هوشیاری این کودک افزایش یافته و حال وی رو به بهبود است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه