جام جهانی نوجوانان؛

ایران ۱-۳ اسپانیا؛ مأموریتی که کامل نشد، افتخاری که باقی ماند

تیم ملی نوجوانان ایران که با اقتدار به مرحله یک هشتم جام جهانی نوجوانان صعود کرده بود نتوانست موفق به شکست اسپانیا شود.

ایران ۱-۳ اسپانیا؛ مأموریتی که کامل نشد، افتخاری که باقی ماند

به گزارش ۸دی،

در چارچوب رقابت های جام جهانی نوجوانان، تیم های ایران و اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ۳-۱ به سود اسپانیا پایان یافت.


مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۷
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
تیم داوری: گری وارگاس، خوان پابلو مونتانو، خوزه آلبرتو آنتلو، ریکاردو مونترو


ترکیب دو تیم

ایران - اسپانیا

گزارش بازی

نیمه اول:

بازی با عملکرد بهتر و تسلط بالای تیم اسپانیا آغاز شد و از همان ابتدای کار، ماتادور ها با در دست گرفتن نبض بازی توانستند بر روی دروازه ایران خطرساز شوند. در همان دقایق اولیه بازی اسپانیا می توانست به گل برسد اما درخشش علی غلام زاده، دروازه بان تیم ملی کشورمان مانع از گلزنی اسپانیا شد. حملات سرخپوشان اسپانیایی همچنان ادامه یافت تا اینکه در دقیقه ۱۳، آبل رویز موفق به باز کردن دروازه ایران شد. در ادامه کار تیم ایران در صدد حفظ توپ بود اما در این امر خیلی موفق عمل نکرد و بازهم تیم اسپانیا مالک توپ و بازی شد. تهدید و حملات اسپانیایی ها همچنان ادامه یافت اما آن ها موفق به ثمر رساندن گل دوم نشده و نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به سود اسپانیا پایان یافت.

آبل رویز

نیمه دوم:

۴۵ دقیقه دوم این دیدار نیز توسط اسپانیا شروع بهتری داشت و بازی منطقی ماتادورها بازهم ملی پوشان ایران را به عقب راند. ایران که خیلی توانایی گرفتن بازی را از حریف قدرتمندش نداشت، نتوانست روی دروازه فرناندز خطرساز شود. در ادامه کار موقعیت های مناسب دیگری برای اسپانیا فراهم آمد اما غلام زاده همچنان مستحکم نشان می داد. سرانجام در دقیقه ۶۰ سرخیو گومز موفق به گشودن دروازه ایران برای دومین بار شد. ایران که نمی خواست بیش از این از حریف عقب بیوفتد دست به حمله زد از اما بر خلاف روند بازی، اسپانیا توسط فران تورس موفق به ثمر رساندن سومین گلش شد. این پایان کار نبود و تیم ملی کشورمان که سعی به زدن گل داشت حمله کرد و بالاخره در دقیقه ۶۹، سعید کریمی قفل دروازه فرناندز را باز کرد. در ادامه بازی ایران سعی در کم کردن اختلاف داشت اما بازی خوب اسپانیایی ها به تیم کشورمان فرصت خودنمایی نداد و علاوه بر آن بارها دروازه ایران نیز تهدید شد. سرانجام با سوت داور، بازی با برتری اسپانیا پایان یافت.

محمد قادری

شرح گل ها

*دقیقه ۱۳ (اسپانیا): نفود فران تورس از راست و سانتر خوب این بازیکن به سرخیو گومز، یار هم تیمی اش رسید. پاس زمینی گومز موجب شد تا رویز در موقعیت مناسب گلزنی قرار بگیرد و با ضربه ای دقیق به سمت  راست دروازه، گل اول مسابقه را به ثمر برساند.

*دقیقه ۶۰ (اسپانیا): پاس کوتاه فران تورس، سرخیو گومز را در موقعیت مناسب شوتزنی قرار داد و هافبک اسپانیا با یک ضربه مهارنشدنی موفق شد تا به زیبایی هرچه تمام تر دروازه غلام زاده را برای دومین بار باز کند.

*دقیقه ۶۷ (اسپانیا): حرکت تیمی اسپانیایی ها و پاس خوب آگمیر باعث شد تا فران تورس در موقعیت مناسبی صاحب توپ شده و به سادگی و برای سومین بار دروازه ایران باز شود.

 

*دقیقه ۶۹(ایران): ارسال توپ و ضربه اثرگذار مهاجم ایران، باعث شد تا توپ به سعید کریمی رسیده و او با ضربه ای دقیق ایران را به اولین گلش برساند.

انتهای پیام/

منبع: طرفداری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه