دادستان مرکز گیلان:

جزئیات قتل “اهورا”/‌‌ “کودک‌آزاری” توسط قاتل اهورا تائید شد

دادستان عمومی و انقلاب گیلان گفت: تمام نشدن دوره عده طلاق (سه ماه و ده روز) در مورد مادر اهورا که همسر سابق وی نسبت به آن مدعی است باید از طرف دادگاه بررسی شود.

جزئیات قتل “اهورا”/‌‌ “کودک‌آزاری” توسط قاتل اهورا تائید شد

به گزارش ۸دی؛ حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ضمن پاسخگویی به مسائل مطرح شده از سوی پدر کودک ۲ سال و ۸ ماهه “اهورا قاسمی” در روند پرونده قتل اظهار داشت: اظهارات پدر کودک به قتل رسیده در حال بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، تمام نشدن دوره عده طلاق (سه ماه و ده روز) در مورد مادر اهورا که همسر سابق وی نسبت به آن مدعی است باید از طرف دادگاه خانواده مورد استعلام قرار گرفته و بررسی شود.

وی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی پدر اهورا پیرامون آزار و اذیت‌های قبلی کودک توسط قاتل عنوان داشت: تا این لحظه قاتل هیچ اعترافی نسبت به آزارهای قبلی نکرده و آزار و اذیت جنسی کودک توسط قاتل نیز توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

نمونه‌های گرفته شده از مقتول توسط پزشکی قانونی نتیجه تجاوز جنسی مشخص می‌شود خاطرنشان کرد: چیزی که تاکنون مشخص شده این است که علت مرگ، ضربات وارد شده به سر اهورا و خون‌ریزی مغزی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن تایید انجام کودک آزاری توسط قاتل اهورا ابراز داشت: بر روی دست چپ و انگشت پای اهورا آثار سوختگی با آتش سیگار مشخص و مشهود بوده است.

پدر اهورا پس از قتل فرزندش و در مصاحبه با برخی رسانه‌ها مدعی شده که صیغه‌نامه مادر اهورا با قاتل به خاطر عدم رعایت زمان عده طلاق دچار اشکال است و امکان چنین ازدواجی وجود نداشته است.

اهورا کودک ۲ سال و ۸ ماهه گیلانی است که روز ۲۲ مهرماه پس از اینکه توسط ناپدری‌‌اش مورد آزار و اذیت قرار گرفت، با کوبیده شدن سرش به دیوار توسط ناپدری به قتل رسید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه