بلایی که سر زن جوان به خاطر درخواست پول برای ارتباط شوم آمد / دادگاه تهران رسیدگی کرد

چندی پیش پس از گم شدن زن جوان، مأموران به جست‌و‌جوی او پرداختند تا اینکه جسدش را در ساختمانی حوالی خیابان مدنی تهران، درون بشکه‌ای پیدا کردند

بلایی که سر زن جوان به خاطر درخواست پول برای ارتباط شوم آمد / دادگاه تهران رسیدگی کرد
به گزارش ۸دی به نقل از رکنا:مرد جوانی که در جریان رابطه پنهانی با یک زن، او را کشته و جسدش را در بشکه‌ای پنهان کرده بود صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد. اما در پایان جلسه اولیای دم از قصاص گذشتند و حاضر به مصالحه با این مرد زندانی شدند.

 

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی پیش پس از گم شدن زن جوان، مأموران به جست‌و‌جوی او پرداختند تا اینکه جسدش را در ساختمانی حوالی خیابان مدنی تهران، درون بشکه‌ای پیدا کردند
تحقیقات پلیس Police آگاهی نشان داد این زن با یک جوان افغان تماس داشته که پس از آخرین تماس زن جوان ناپدید شده است. مأموران این مرد جوان را دستگیر کردند و او در بازجویی گفت: من آن روز به این زن زنگ زدم تا با او رابطه نامشروع داشته باشم و زمانیکه این زن به ساختمان محل کارمان رسید من و دوستم به او تعرض کردیم که از ما ۲۵۰ هزار تومان پول خواست که با این زن درگیر شدم و بالاخره او را خفه کردم. بعد هم جسدش را با فرغون به پایین ساختمان نیمه ساز منتقل کردم و در یکی از بشکه‌های خالی انداختم.
با گذشت چهار سال از این جنایت Crime سرانجام متهم به قتل، دیروز صبح در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge قربانزاده و با حضور قاضی غفاری -مستشار دادگاه- محاکمه شد. او زمانیکه در برابر قضات قرار گرفت منکر قتل Murder شد و گفت هیچ کاری نکرده‌ام که احساس پشیمانی کنم. با این حال در پایان محاکمه، دختر مقتول از حق قصاص قاتل The Murderer مادرش گذشت و قضات دادگاه برای صدور رأی وارد شور شدند.
در انتها اولیای دم مقتول نیز درخواست مصالحه کردند که قضات با توجه به مدارک موجود در پرونده وارد شور شدند تا برای سرنوشت پرونده تصمیم‌گیری کنند. در حالی که تمامی شواهد نیز علیه متهم افغان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه