رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

شهردار رشت با توجه به مشکلات مالی تعهدات مازاد بر توان برای شهرداری ایجاد نکند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت با توجه به مشکلات مالی تعهدات مازاد بر توان برای شهرداری ایجاد نکند.

شهردار رشت با توجه به مشکلات مالی تعهدات مازاد بر توان برای شهرداری ایجاد نکند

به گزارش ۸دی، سید امیرحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: در حال حاضر در دوره گذار از مشکلات هستیم و اجرای کارهای اساسی و تأثیرگذار باید در اولویت باشد.

 

وی با اشاره به ثبت رشت در جمع شهرهای خلاق خوراک‌شناسی دنیا گفت: شهر رشت به تنوع غذایی خود می‌بالد و در کل دنیا ۲۴ کشور در حوزه غذا در یونسکو ثبت‌شده‌اند و قرار گرفتن رشت در بین آن کشورها یک امتیاز خوب محسوب می‌شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: ثبت رشت بعنوان شهر خلاق خوراک‌شناسی در یونسکو اتفاق خوبی است اما تاکنون در استفاده از این ظرفیت ایجادشده خروجی مناسبی دیده نشده است.

 

علوی با اذعان به اینکه جذب گردشگر در خصوص شهر خلاق خوراک‌شناسی باید مورد توجه باشد تصریح کرد: انتظار می‌رفت بعد از ثبت رشت در یونسکو در زمینه جذب گردشگر در سطح استانی، ملی و… اقداماتی انجام می‌شد اما تاکنون در این حوزه عملاً چیزی ندیده‌ایم و نیازمند برنامه‌ریزی بهتر و اصولی در این بخش هستیم.

 

وی با اشاره به فضای تعامل حاکم بر شورای رشت افزود: ممکن است به علت اختلاف نظرها صحبتهای کنایه‌آمیز و طعنه‌داری در خصوص حوزه‌های کاری در صحن جلسات مطرح شود اما خدای‌ناکرده این کنایه‌ها به علت منفعت طلبی‌های شخصی نیست و خوشبختانه فضای آرامش بر شورای رشت حاکم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه