استقبال و پذیرایی نوین و خلاقانه از گردشگران نوروزی در سال جدید در استان گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز ۹۳ گیلان گفت: این اداره کل برای ارایه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی، نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی است.

استقبال و پذیرایی نوین و خلاقانه از گردشگران نوروزی در سال جدید در استان گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز ۹۳ گیلان با تاکید بر لزوم فراهم آوردن محیطی عاری از آلودگی های زیست محیطی و سالم برای گردشگران بیان کرد: این اداره کل برای ارایه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی، نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی است.

علیزاده صنایع دستی را نمادی از هویت گیلان دانست و گفت : ۶۰ ایستگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی و همچنین بازارچه های صنایع دستی در نوروز ۹۳ برپا خواهد شد.

وی نوروز را فرصت مغتنمی برای معرفی جاذبه های گیلان دانست و اضافه کرد: معرفی جاذبه های استان در قالب اقلام تبلیغاتی چون بروشور، لوح فشرده و تبلیغات محیطی صورت خواهد گرفت.

رضا علیزاده به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی همزمان با نوروز ۹۳ در موزه میراث روستایی گیلان اشاره کرد و افزود: موزه‌های چای در لاهیجان، نظامی در انزلی و خانه جهانگردی رشت در ایام نوروز دایر است.

 

وی با اشاره به پاکسازی عمومی محیط زیست در ۱۶ اسفند جاری، تصریح کرد: پاکسازی معابر شهری و روستایی با همکاری تمام دستگاه‌ها انجام می‌شود.

علیزاده بر تامین ارزاق عمومی در ایام نوروز تاکید کرد و یادآور شد: بازرسی از مراکز عرضه کالا و خدمات حائز اهمیت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه