محدثه فردی
مدیرکل آموزش وپرورش گیلان:

سخنان ضد ایرانی ترامپ به خاطر خشنودی عربستان و امارات بود/ سپاه پاسداران قوت قلب ملت ایران است

حاجتی گفت: خلیج فارس همیشه خلیج فارس است و ترامپ صرفاً به خاطر خوشحالی عربستان و امارات چنین سخنانی گفته است.

سخنان ضد ایرانی ترامپ به خاطر خشنودی عربستان و امارات بود/ سپاه پاسداران قوت قلب ملت ایران است

به گزارش خبرنگار ۸دی مهدی حاجتی ظهر امروز در تجمع دانش آموزان شهرستان رشت در دبیرستان شهید بهشتی در محکومیت سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: دانش آموزان ما همواره دارای شعور سیاسی هستند که آن را به برکت جمهوری اسلامی ایران به دست آورده اند.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی هرگاه احساس خطری در مقابل کیان جمهوری اسلامی داشته باشند، حضور پررنگ خود را در صحنه سیاسی نشان می دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به طرح ننگین کاپیتولاسیون قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دانش آموزان همراه با دیگر مردم ایران به تبعیت از امام خمینی رحمت الله علیه در تجمعات مختلف اعتراض خود را اعلام می داشتند.

وی افزود: دانش آموزان در تجمعات خود در دانشگاه تهران قبل از پیروزی انقلاب، همگام با دانشجویان که منجر به شهادت چندین تن از این عزیزان شد، هوش و درک سیاسی خود را در تاریخ به اثبات رساندند.

حاجتی با اذعان به اینکه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد حضور داوطلبانه دانش آموزان و جوانان این مرز و بوم در صحنه‌های مختلف دفاع ایران اسلامی بودیم اظهار داشت: سخنان نسنجیده رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران ، در خصوص برجام صورت گرفته است، در صورتیکه برجام به عنوان یک سند معتبر بین المللی در دنیا تعریف می شود.

حاجتی این رفتار ترامپ را خوی استعمارگری آمریکا دانست و افزود: علی‌رغم اینکه تمام دنیا و سازمان ملل این توافقنامه بین المللی را به رسمیت می‌شناسد ،تنها آمریکاست که جدا از کشورهای دیگر با کلمات ناشایست مخالفت خود را با توافقنامه بیان می دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه برجام موافقان و مخالفان زیادی در داخل و خارج از کشور داشته است گفت :این مذاکرات طی ۲سال فعالیت توسط تیم مقتدر ایران صورت گرفته است، بعد می‌بینیم که ترامپ می گوید، من آن را به رسمیت نمی شناسم، این همان خوبی استعمارگری آنهاست.

حاجتی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در تجمع گفت: دانش آموزان عزیز بدانید که این روش و سیاست کشور آمریکاست، لذا باید گفت، این دولت آمریکاست که در سطح جهان منزوی شده است.

وی با اذعان به اینکه این نوع رفتار ترامپ موجب شد تا آمریکا در سطح جهان مورد شماتت قرار گیرد٫ گفت: تمام دولت‌ها باید متعهد به تعهدات خود باشند، لذا بدانید که برجام برای ما در عرصه سیاسی یک پیروزی محسوب می گردد زیرا توانست آمریکا را در سطح جهان منزوی نشان داده و قدرت ایران را در سراسر جهان به نمایش بگذارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه این ادعای جدید آمریکا مبنای عقلانی ندارند گفت: نتیجه این رفتار آمریکا این است که دیگر هیچ کشوری در مذاکرات مشارکت نمی کند زیرا اعتماد متقابلی وجود ندارد.

حاجتی با تاکید بر اینکه ترامپ صرفاً یک تاجر و ماجراجویی خوبی است خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران قوت قلب ملت ایران بوده و همواره در کنار مردم حضور چشمگیری داشته است.

نماینده وزارت آموزش و پرورش در استان گیلان با تاکید بر این که سپاه پاسداران در مقابل تروریست ایستادگی کرده است ،گفت : ترامپ به خاطر مواضع ضد ایرانی خود آمریکا را منزوی کرده است.

حاجتی با اشاره به اینکه اسرائیل به زباله دان تاریخ خواهد پیوست، خاطرنشان کرد: انسجام وحدت و درک سیاسی در جامعه بسیار اهمیت دارد ،لذا دانش آموزان ما باید مانند دانش آموزان دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک تحلیل روشنی داشته باشد.

حاجتی تصریح کرد: امروز کشور ما تحت رهبری معظم نظام ،مقتدرانه در همه صحنه های سیاسی می درخشد لذا باید گفت ،کشور مقتدر هستیم زیرا دارای نیروی انسانی کارآمد ماهر و متخصص می باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر اینکه این آمریکایی ها هستند که باید نگران خود باشند ،گفت: خلیج فارس همیشه خلیج فارس است و ترامپ صرفاً به خاطر خوشحالی عربستان و امارات چنین سخنانی گفته است، زیرا هدف او غارت آن کشورهاست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نور
از کی تا حالا مدیران استانی اونم در سطم آموزش و پرورش که علیه دشمن و یا به نفه دشمن حرف میزنن جان بکن برو جواب اعتصاب معلم ها رو بده
در حاشیه