ما که نیامدیم اما مردم انقلابی، تشکر! تشکر!

مجمع روحانیون به‌رغم عدم حضور سران این گروه در راهپیمایی ۲۲بهمن، از حضور مردم در این مراسم تقدیر و تشکر کرد!

ما که نیامدیم اما مردم انقلابی، تشکر! تشکر!

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل از جهان امروز ،در جلسه اخیر شورای مرکزی مجمع که به ریاست خاتمی برگزار شد، اعضای این تشکل اصلاح‌طلب از کسانی که دعوت احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب را برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ مثبت دادند، تشکر و قدردانی کردند.

در این جلسه برخی از اعضای مجمع روحانیون مبارز مشاهدات خود را از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گزارش دادند و اعلام کردند که حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال که پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری برگزار شد، نشانه طلوع دوباره امید و دلگرمی در مردم به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بود و می‌تواند برای همیشه محور وحدت در صفوف نیروهای وفادار به انقلاب باشد.

شایان ذکر است مجمع روحانیون با صدور بیانیه‌ای به بهانه ۲۲ بهمن، خواستار حضور مردم در راهپیمایی این روز شد اما در گزارش‌های خبری و تصویری هیچ‌ یک از خبرگزاری‌ها و سایت‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب حتی یک نمونه که نشان دهد خاتمی، موسوی‌خوئینی‌ها یا دیگر اعضای مجمع در این راهپیمایی ضد استکباری حضور داشته‌اند، وجود نداشت! این عدم حضور در میان صفوف مردم انقلابی، تحلیلی قلابی را مبنی بر اینکه صدور بیانیه مورد اشاره صرفاً در راستای به فراموشی سپردن کارنامه سیاه رفتارهای خیانت‌آلود در فتنه سال ۸۸ بوده، تایید می‌کرد.

یادآور می‌شود مضمون اصلی شعارهای ملت ایران در ۲۲ بهمن، شعار مرگ بر آمریکا و اعلام انزجار از شیطان بزرگ بود که در این زمینه نیز افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی کاملاً موضع معارض داشته و ۳ ماه پیش خواستار حذف این شعار و اصل مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (۱۳ آبان) شده بودند اما در پی نمایش‌های مکرر بی‌صداقتی و تکبر و بدعهدی دولتمردان آمریکایی، همان طیف افراطی این بار کوشیدند بی‌سر و صدا از کنار انزجار شدید ملت ایران عبور کنند.

خاتمی در جلسات محفلی مجمع روحانیون اذعان کرده که تقلب در انتخابات سال ۸۸ واقعیت ندارد و اما با این حال او و گرایش هم طیف وی در درون مجمع روحانیون، در فتنه سال ۸۸ پای پروژه آمریکایی- صهیونیستی آشوب ایستادند و هنوز هم از برخی دست‌اندرکاران این جریان حمایت می‌کنند. گفته می‌شود همین موضع غیرقابل دفاع و منافقانه با اعتراض برخی اعضای متدین در مجمع مواجه شده اما این طیف در اقلیت قرار دارند.

طیف معترض به ویژه از این تناقض ناراضی‌اند که طیف خاتمی هم از مهاجمان به خط امام- از جمله در حوادث سال ۸۸ نیز در دوره اصلاحات- جانبداری کرده و هم در عین حال خود را جریان خط امامی معرفی کرده است.

اشاره بیانیه صادره برنامه مجمع درباره حضور پرشکوه‌تر از همیشه مردم و نمایش تعلق ملت به امام، اعتراف به این حقیقت انکارناپذیر است که تحرک طولانی مدت جریان نفاق جدید برای امام‌زدایی از افکار عمومی و تمهید شرایط برای عبور از مبانی انقلاب، با شکست کامل مواجه است. این در حالی است که زمانی یکی از همین اصلاح طلبان مدعی شد خمینی به موزه تاریخ خواهد رفت اما برخی از اعضای مجمع روحانیون به جای اعتراض به گوینده، به نیروهای انقلابی معترض به این هتاکی حمله کردند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه