بمباران سه پایگاه ارتش سوریه توسط اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سه پایگاه نیروهای نظامی سوری را در استان قنیطره بمباران کرده است.

بمباران سه پایگاه ارتش سوریه توسط اسرائیل

به گزارش ۸دی به نقل از مشرق، ارتش اسرائیل اعلام کرد سه پایگاه نیروهای نظامی سوری را در استان قنیطره بمباران کرده است. بنابر این گزارش، افیخای ادرعی سخنگوی عرب زبان ارتش رژیم غاصب صهیونیستی ساعتی پیش با انتشار متنی در صفحه پیام رسان توئیتر مدعی شد پس از اصابت ۵ فروند گلوله خمپاره به شمال سرزمینهای اشغالی این حملات علیه سه پایگاه نیروهای دولتی سوریه صورت گرفته است.

 

وی تاکید کرد اسرائیل پاسخ هرگونه حمله را فورا با شدت بیشتر خواهد داد. این در حالی است که هنوز هیچ منبع مستقلی ادعای ارتش اسرائیل در این زمینه را مورد تایید قرار نداده است. یک منبع میدانی در ارتش سوریه گفت علت حملات روز گذشته اسرائیل به مواضع نظامیان این کشور آغاز عملیات مهم در منطقه بیت جن واقع در مرزهای اداری استان دمشق با استان قنیطره سوریه (نزدیک سرزمینهای اشغالی فلسطین) علیه ائتلاف القاعده و معارضان سوری بود که از سوی اسرائیل مورد حمایت کامل تسلیحاتی، اطلاعاتی، مالی و … قرار دارند.

 

وی تاکید کرد به مجرد آغاز عملیات در هر یک از محورهای جنوبی غربی دمشق و قنیطره از سوی ارتش سوریه اسرائیل به بهانه های مختلف اقدام به بمباران و گلوله باران مواضع ارتش سوریه کرده است که با هدف روحیه بخشی به گروه های تروریستی تکفیری و اعلام خمایت از آنها صورت می گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه